Targi Edukacyjne, które odbyły się w dniach 23 – 25 marca w Poznaniu są jednym z największych wydarzeń tego typu w Polsce. W halach MTP zwiedzający mieli okazję zapoznać się nie tylko z bogatą ofertą szkół podstawowych, ponadgimnazjalnych, średnich, a także uczelni wyższych w urozmaiconej formie. W tym roku na gości Targów czekała także marka Coocazoo wraz ze swoimi plecakowymi nowościami, które przeznaczone są dla aktywnej i lubiącej modne dodatki młodzieży.

Coocazoo – zawsze z Tobą

Coocazoo to marka plecaków szczycąca się przede wszystkim nowatorskim podejściem do zdrowia i mody wśród bardzo wymagającej grupy wiekowej uczniów – nastolatków. Produkowane bryły charakteryzują się modnym, młodzieżowym designem, mnogością kieszeni oraz wydzielonymi komorami na cięższe i lżejsze książki oraz zeszyty. W ofercie producenta znajdują się modele dostosowane do wzrostu oraz zainteresowań młodych ludzi. Co ciekawe, Coocazoo nie pozwoli Ci się znudzić plecakiem. Dzięki możliwości wymiany elementów wymiennych MatchPatch, zmieniaj swój plecak, baw się kolorami, zaakcentuj swój indywidualizm!

Tkane i odblaskowe – wyjątkowe same w sobie

Coocazoo wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, poza zastosowaniem rozwiązań ergonomicznych i zwiększających bezpieczeństwo użytkownika, wprowadzi także kilka nietuzinkowych rozwiązań w designie. Na Targach będzie można bowiem obejrzeć najnowsze modele, które pojawią się wkrótce w sprzedaży. Są to kolekcje: Knit, EffectiveRefflective oraz nowa bryła RayDay. Pierwszy przypadnie do gustu osobom, które lubią materiał dziergany, bowiem poszycie plecaka wykonane jest z takiego właśnie materiału, aktualnie wykorzystywanego przez znanych producentów obuwia sportowego. EffectiveReflective to model będący swoistą odblaskową tarczą ochronną – jego poszycie pokryte jest odbijającym światło materiałem ułożonym w ciekawe motywy. Przyjdź, zrób zdjęcie, przekonaj się sam! RayDay to mniejsza bryła dedykowana dla najmłodszych fanów marki Coocazoo.

 

Fotobudka, konkursy i mnóstwo zabawy

Ponieważ targi odwiedza wiele osób (w zeszłym roku frekwencja wyniosła ponad 38 tysięcy osób), Coocazoo przygotowało szereg różnych atrakcji skierowanych do młodzieży, która w weekend odwiedziła MTP. Dla zwiedzających stoisko czekały konkursy na żywo oraz na fanpage’u marki, fotobudka w której każdy mógł zrobić sobie szalone zdjęcie, możliwość porozmawiania ze specjalistami na temat odpowiedniego dobrania plecaka, a także zobaczenie i przymierzenie wszystkich modelów. Frekwencja nie zawiodła i tym razem. Na specjalnie z tej okazji zorganizowanej scenie zwiedzający mieli możliwość wzięcia udziału w rzucie portfelem Coocazoo do kosza, zmienić elementy MatchPatch na czas, spakować plecak według wylosowanego planu lekcji, spróbować akrobacji cyrkowych pod czujnym okiem klauna, a także zapozować do śmiesznego zdjęcia w przebraniu.

Targi Edukacyjne to nie tylko okazja do zapoznania się z bogatą ofertą szkół, ale też świetnej zabawy. Bo edukacja to nie tylko obowiązek, ale też możliwość spędzenia czasu w wesoły i niezapomniany sposób.