16 stycznia 2015 odbyła się charytatywna gala magazynu Businesswoman&life. Przy okazji wydarzenia, marka Myloview wykonała obrazy będące reprodukcją licytowanego tego wieczoru kalendarza gwiazd. W wyniku prowadzonej przez Artura Barcisia aukcji udało się zebrać pieniądze przekazane następnie stowarzyszeniu pomagającemu dzieciom z domów dziecka.

fot. businesswomanlife.plKalendarz gwiazd jest stworzoną przez magazyn Businesswoman&life inicjatywą, która skupia się na pomocy dwóm organizacjom opiekującym się najmłodszymi – Fundacji „Akogo?” Pani Ewy Błaszczyk oraz stowarzyszeniu „SOS Wioski Dziecięce”.  Marka Myloview miała przyjemność i zaszczyt współtworzyć dwie ostatnie edycje wydarzenia, przekształcając karty kalendarzy
w obrazy, które zaproszeni goście mieli możliwość licytować podczas uroczystych gali. W pracę przy Kalendarzu dla „SOS Wiosek Dziecięcych” zaangażowali się w tej edycji znani z show-biznesu mężczyźni, którym towarzyszyły przedsiębiorcze kobiety. Zaproszenie do współpracy przy tak szczytnej akcji stanowi dla marki Myloview powód do dumy.

Myloview.pl, to sklep internetowy oferujący wysokiej jakości ścienne elementy dekoracyjne. W asortymencie firmy znajdują się fototapety, obrazy, plakaty i naklejki przeznaczone do aranżacji dowolnego wnętrza mieszkalnego, jak i pomieszczeń o charakterze biurowym. Kolekcje marki obejmują ponad 25 milionów wzorów, z których każdy znajdzie te najbardziej odpowiadające jego własnym gustom i potrzebom.

Myloview to firma zajmująca się produkcją wysokiej jakości fototapet, obrazów, plakatów i naklejek. Szeroki asortyment produktów pozwala na zastosowanie ich zarówno we wnętrzach o charakterze mieszkalnym jak i w lokalach biurowo-usługowych. Wysoka jakość wyrobów została uzyskana dzięki zaawansowanej technologii druku lateksowego. Produkty firmy dostępne są m.in. w Niemczech, Francji, Wielkiej Brytanii oraz Stanach Zjednoczonych. Plany poszerzenia dystrybucji o kolejne kraje pozwolą na dotarcie do nowych grup odbiorców co umocni międzynarodowy prestiż Myloview.