Bankowość mobilna Getin Banku po raz kolejny została wyróżniona na międzynarodowym forum. Tym razem aplikacja Getin Mobile otrzymała nominację w Effective Mobile Marketing Awards (EMMA) w kategorii Most effective consumer smartphone app. Ogłoszenie laureatów konkursu, którego organizatorem jest Mobile Marketing Magazine, odbędzie się już 26 listopada br. podczas gali finałowej w Londynie.

Effective Mobile Marketing Awards to międzynarodowy konkurs, którego celem jest wyróżnienie firm, które najskuteczniej wykorzystują kanały mobilne w swoich usługach i działaniach marketingowych. W tegorocznej edycji jury, składające się z praktyków i ekspertów marketingu mobilnego, uznało Getin Mobile za jedną z najbardziej efektywnych aplikacji konsumenckich. Bank powalczy o zwycięstwo w tej kategorii z dziewięcioma rywalami reprezentującymi nie tylko branżę finansową, ale również gastronomiczną, motoryzacyjną czy odzieżową z całego świata.

Szeroko doceniana aplikacja Getin Mobile to prosty i wygodny sposób na kontrolowanie swoich finansów. Umożliwia ona nie tylko szybki dostęp do konta osobistego i usług finansowych, ale także posiada szereg dodatkowych funkcji, które wyróżniają ją na tle konkurencji. Użytkownicy mogą między innymi korzystać z logowania symbolem graficznym, tzw. wężykiem, bez konieczności wpisywania długiego loginu, płatności za pomocą QR kodów, a także opcji rejestrowania i przechowywania paragonów w wersji elektronicznej.

Nominacja w EMMA jest kolejnym potwierdzeniem, że rozwiązania technologiczne Getin Banku reprezentują najwyższy, światowy poziom. Aplikacja Getin Mobile w maju br. zdobyła również srebrną nagrodę w konkursie Horizon Interactive Awards oraz wyróżnienie w Banking Technology Awards. W tym roku Bank znalazł się także w gronie finalistów Global Payments Awards za wprowadzenie na rynek rewolucyjnej karty Dynamic CVC ze zmiennym kodem weryfikacyjnym oraz Contactless&Mobile Awards, za nowatorską usługę płatności mobilnych w chmurze.