Bit Evil, innowacyjna spółka technologiczna, która specjalizuje się w marketingu internetowym nie zwalnia tempa rozwoju. Po niezwykle udanym debiucie na rynku NewConnect w lipcu br., który wzmocnił pozycję firmy, spółka zarządzana przez Marię Belkę ogłasza emisję akcji zwykłych na okaziciela serii E w ramach subskrypcji zamkniętej. Emisja akcji jest realizacją strategii globalnego rozwoju spółki. Jej celem jest sfinansowanie rozbudowy dynamicznie rozwijających się kluczowych produktów firmy – platform EraCoin, pierwszej polskiej kryptowaluty oraz BrandSabbath, platformy do realizacji kampanii z influencerami, co
z kolei pozwoli wprowadzić te produkty na światowe rynki. Maria Belka, która stoi za sterami Bit Evil zapowiada zwiększenie funkcjonalności flagowych platform, konkurencyjności i zyskowności firmy, a już wkrótce wejście na rynki zagraniczne z nowatorskimi produktami.

Bit Evil zarządzana przez Marię Belkę po dwóch latach działalności zadebiutowała z sukcesem na rynku NewConnect w lipcu br. Do obrotu wprowadzonych zostało łącznie 1 340 000 akcji przy kursie odniesienia ustalonym na poziomie 1,75 zł. Na zamknięcie drugiego dnia notowania cena transakcyjna osiągnęła poziom 5,58 zł, co oznaczało wycenę całej Spółki na poziomie ok. 7,47 mln zł. Spółka charakteryzuje się wysoką płynnością obrotu. W okresie od dnia pierwszego notowania do 06.12.2017 r. łączny obrót akcjami Spółki wyniósł 6,8 mln sztuk akcji. Kurs zamknięcia z dnia 05.12.2017 r. wyniósł 4,24 zł.

Bit Evil, która specjalizuje się w marketingu internetowym, a także w tworzeniu nowatorskich rozwiązań informatycznych, takich jak alternatywne platformy marketingowe i sprzedażowe, konsekwentnie realizuje strategię rozwoju. Ogłoszona właśnie emisja akcji firmy ma na celu rozbudowę funkcjonalności kluczowych platform firmy – Brand Sabbath oraz EraCoin. BrandSabbath jest pierwszą siecią współpracy dla blogerów i vlogerów umożliwiająca zamianę ich potencjału marketingowego na realne pieniądze. Działania blogerów są mierzone przez kody śledzenia,
a następnie przeliczane na zarobki, które w czasie rzeczywistym trafiają do ich wirtualnych portfeli. EraCoin zaś jest pierwszą polską kryptowalutą, dostępną dla wszystkich posiadaczy smartfona.

Od początku istnienia Bit Evil naszym celem jest wejście z innowacyjnymi produktami na światowe rynki. Wkraczamy w kolejny kluczowy etap rozwoju, jakim jest rozbudowa funkcjonalności sztandarowych produktów – platform BrandSabbath i EraCoin. Kapitał pozyskany z emisji akcji Bit Evil pozwoli sfinansować dalszy rozwój tych platform. Zależy nam na tym, aby były coraz przyjaźniejsze dla użytkowników, a tym samym coraz szerzej dostępne. BrandSabbath, która w tej chwili współpracuje z blisko dwoma tysiącami influencerów, dzięki nowemu panelowi będzie dostępna nie tylko dla agencji reklamowych, ale również firm prywatnych. Planujemy liczne automatyzacje – m.in. w procesie zamówień wpisów w kampaniach, co umożliwi skalowalność; poprawienie skuteczności kodów śledzących, aby wyeliminować fraudy będące plagą influencer marketingu. Zwiększymy również dopasowanie blogerów w kampaniach pod kątem wybranych kryteriów, a całą kampanią będzie można zarządzać z aplikacji mobilnej. W ramach dalszego rozwoju EraCoin sfinansujemy uruchomienie giełdy, która pozwoli wymieniać walutę tokenów EraCoin na inne waluty. Będziemy też pozyskiwać sklepy, w których możliwa będzie płatność eracoinami. Rozbudowanie produktów o nowe funkcjonalności to wynik autentycznego zapotrzebowania rynków. Dzięki temu nasze unikalne platformy będą jeszcze bardziej innowacyjne, konkurencyjne i gotowe do wyjścia w światmówi Maria Belka, CEO Bit Evil.

Warunki emisji akcji

Spółka chce zaoferować do 1 340 000 nowych akcji serii E. Cena emisyjna została ustalona na poziomie 4,10 zł za akcję. Oferta nabycia nowych akcji skierowana jest w pierwszej kolejności dla dotychczasowych akcjonariuszy w dowód wdzięczności za okazane dotychczas zaufanie oraz w celu umożliwienia dotychczasowym akcjonariuszom utrzymania obecnego udziału w Spółce Bit Evil.

Maria Belka – notka biograficzna

Absolwentka Uniwersytetu w Genewie oraz Uniwersytetu w Birmingham. Zdobyła doświadczenie w sektorze publicznym pracując między innymi w Europejskiej Komisji Gospodarczej, Narodowym Banku Kazachstanu, Europejskim Parlamencie oraz w sektorze prywatnym jako przedsiębiorca poświęcony rozwojowi technologicznym start-upów. Wyspecjalizowana w zarządzaniu projektami oraz strategicznym planowaniu. Kuratorka warszawskiego oddziału Global Shapers, inicjatywy Światowego Forum Ekonomicznego, doktorantka w Szkole Głównej Handlowej, posiadająca certyfikaty językowe, jest biegła w języku angielskim (CPE), francuskim i hiszpańskim (DELE) oraz posiada certyfikaty poziomu zaawansowanego języka rosyjskiego (TRKI) i włoskiego (CELI). CEO i co-founder Fundacji Mentors 4 Starters, pionierskiej inicjatywy rozwijającej mentoring w Polsce. Były członek stowarzyszeń wspierających lokalne społeczności oraz młodych ludzi; Enactus, Star i VENA. Mentorka w programie Girls Gone Startup oraz ambasador projektu Citrus Saturday. Była delegatka Harvard National Model ONZ.