Gazeta Bankowa organizuje plebiscyt już od 26 lat. Wyróżnia w nim najlepsze małe, średnie i duże banki komercyjne oraz spółdzielcze. Pod uwagę bierze szereg wskaźników określających dynamikę, strukturę portfela, efektywności instytucji, a także jakościową ocenę członków jury.

Bank Credit Agricole zajął 3. miejsce w kategorii małych i średnich banków komercyjnych.

– Wyróżnienie to ma dla nas szczególne znaczenie. Jesteśmy w fazie dużych zmian: zaczynaliśmy od modelu Consumer Finance, a teraz – zachowując silną pozycję w tym obszarze – stajemy się bankiem uniwersalnym z bardzo szeroką ofertą finansową i ubezpieczeniową – mówi Piotr Kwiatkowski, prezes zarządu banku Credit Agricole.

Zmiana Credit Agricole polega nie tylko na poszerzeniu oferty ale i zmianie organizacji pracy: automatyzacji procesów, wprowadzaniu robotyzacji, rozwoju zarządzania agile. Bank równocześnie inwestuje w doradców: szkoli, rozwija ich kompetencje. Motorem tych działań jest klient i jego pozytywne doświadczenie.

– Stawiamy na długoterminowe relacje z klientami i wierzymy, że na tym możemy budować naszą przewagę konkurencyjną. Jesteśmy bankiem uważnym, który słucha swoich klientów i oferuje im rozwiązania, jakich naprawdę potrzebują- dodaje Piotr Kwiatkowski.