W najnowszym Biuletynie Obsługi Klienta – BOK (9-10/2017) przekazujemy uwagi naszych autorów dotyczących planowania budżetu. Czy środki, o które walczymy będą kosztem, czy też możemy potraktować je jako inwestycję? Od tego zależeć może przychylność tych, którzy ostatecznie decydują o kształcie i wysokości naszego budżetu.

W nowoczesnych organizacjach myśli się o biznesie w sposób profesjonalny, czyli z wykorzystaniem narzędzi planowania i monitorowania bieżących działań. W takich działaniach budżet, to podstawa. Nie należy jednak przesadzać w nadziei posiadania dostępu do całego budżetu firmy. Zwykle menedżer dysponuje dostępem tylko do tych elementów, które w sposób bezpośredni dotyczą struktury przez niego zarządzanej lub tej, na zarządzanie którą może mieć bezpośredni lub pośredni wpływ. O czym jednak zawsze warto pamiętać i jak to zaplanować?

Najnowszy oraz archiwalne numery Biuletynu Obsługi Klienta dostępne są pod adresem: http://customercare.com.pl/AKTUALNOSCI/2017_bok.html

 

Wydawcą Biuletynu Obsługi Klienta jest CCMS, firma świadcząca usługi doradcze i szkoleniowe w obszarze komunikacji z rynkiem, struktur obsługi klienta i sprzedaży. CCMS jest także wydawcą publikacji książkowych z zakresu telemarketingu. Z usług CCMS korzystali m.in.: Toyota Bank,  Infakt, Morizon, pkt.pl, Sanitec Koło, Teleperformance, Energa, Instytut Rozwoju Biznesu (IBD), ITCard, La Lorraine Polska.

Kontakt:

 

Sylwester Kućmierowski

tel.: 780 106 820

mail: sylwester.kucmierowski@ccms.com.pl

 

Robert Waker

tel.: 793 34 44 88

mail: r.waker@ccms.com.pl

 

www.ccms.com.pl

www.facebook.com/ccms.polska