logo_KRUKFirma KRUK S.A. jest liderem rynku zarządzania wierzytelnościami. Po latach dynamicznego rozwoju w Polsce oraz innych krajach, nadszedł czas na odświeżenie powszechnie znanego granatowego logotypu. Zmiany nie są rewolucyjne – obejmują delikatną zmianę projektu graficznego oraz zastąpienie dotychczasowego granatowego koloru przyjaznymi barwami, niebieską i zieloną.  Nowe logo wchodzi do użytku już od września.

 

Ostatnie dziesięciolecie było dla Grupy KRUK okresem szybkiego rozwoju w kraju oraz udanej ekspansji na rynki zagraniczne. Grupa jest obecna w Polsce, Rumunii, Czechach i na Słowacji. Szybki wzrost KRUK zawdzięcza unikatowemu podejściu do osób zadłużonych, opartemu na podpisywaniu ugód i rozkładaniu zadłużenia na raty dostosowane do możliwości osoby zadłużonej.

 

W rezultacie, Grupa KRUK zmieniła nie tylko swój wizerunek, lecz także oblicze całego rynku zarządzania wierzytelnościami. Wykreowała i nadal kreuje nowe standardy na rynku. Dlatego stała się znanym i cenionym partnerem dla klientów i inwestorów. Od dłuższego czasu Grupa KRUK stawia coraz bardziej na bliski kontakt z osobami zadłużonymi oraz edukację w zakresie finansów i zarządzania domowym budżetem. Takie podejście owocuje przemianą firmy w instytucję typu consumer finance i uzasadnia odświeżenie logotypu.

 

Nowe barwy

 

Jak pokazały badania przeprowadzone wśród osób zadłużonych, klientów i pracowników, nowy logotyp jest bardziej przyjazny, prezentuje firmę jako życzliwą i pełną zrozumienia dla problemów osób zadłużonych,  a także elastyczną i nowoczesną.  Jednocześnie, nowe logo zachowuje istotne dla spółki cechy, takie jak profesjonalizm, skuteczność i konsekwencję w działaniu.

 

Odświeżona odsłona logo ma przede wszystkim podkreślić otwarcie na klienta i jego potrzeby. Chcemy także w pełni zachować wizerunek, który dotychczas wypracowała sobie marka – mówi Iwona Słomska Członek Zarządu KRUK S.A. Chcieliśmy już w logo podkreślić nasz stosunek do osób zadłużonych. Jak pokazały badania, te dwa kolory najlepiej temu służyły.