Getin Noble Bank ułatwia Klientom dostęp do swoich usług, kontynuując zainicjowany w czerwcu br. projekt przebudowy sieci sprzedaży obejmujący m.in. wprowadzenie nowego formatu placówek w centrach handlowych. Głównym celem zmian jest dalsze podniesienie standardów obsługi i poprawa jakości pracy doradców. 14 września w warszawskiej Galerii Północnej została otwarta druga placówka Getin Banku tego typu. Równocześnie Bank wdraża nowe formaty oddziałów ulicznych.

W najbliższych latach Bank będzie nadal koncentrować się na zmianach jakościowych w sieci placówek. Aranżacja oddziałów ma zapewnić odpowiedni komfort Klientom i usprawnić obsługę. Przebudowa lub przeniesienie lokalizacji obejmie 65% sieci. Proces zakłada dostosowanie placówek do nowych standardów
w perspektywie 2,5 roku. Zmiany obejmą także sieć franczyzową. Bank stawia na rozwój współpracy
z partnerami i planuje otwarcie ponad 60 nowych oddziałów w oparciu o ten model biznesowy.

 

Reorganizacja sieci sprzedaży to jeden z kluczowych elementów Strategii, nakierowanej na budowę banku relacyjnego. Naszym celem jest zapewnienie Klientom większej dostępności i wygody. Dlatego uruchamiamy obsługę w najbardziej uczęszczanych galeriach handlowych i szukamy nowych, atrakcyjnych lokalizacji dla naszych oddziałów – mówi Maciej Szczechura, Członek Zarządu Getin Noble Banku, odpowiedzialny za Pion Bankowości Detalicznej. Będziemy systematycznie pracować nad podnoszeniem standardów placówek, kierując się potrzebami Klientów i dbając o komfort pracy doradców.

 

Pierwsza placówka w nowym formacie została otwarta 1 czerwca br. w galerii Warszawa Wileńska.
14 września Getin Bank otworzył kolejny odział – tym razem na warszawskiej Białołęce w Galerii Północnej. Poza wydłużonymi godzinami pracy, Klienci mogą liczyć na szereg praktycznych udogodnień. We wszystkich nowopowstających placówkach w centrach handlowych Bank wprowadza automatyczną obsługę gotówkową, wyposażając oddziały w urządzenia dualne z funkcją bankomatu i wpłatomatu. Duże udogodnienie stanowią specjalne strefy Bankowości Internetowej, umożliwiające Klientom aktywację dostępu do produktów i usług
z oferty Banku oraz dokonywanie wszystkich operacji dostępnych online. Dodatkowo, w placówkach zostaną wyodrębnione oddzielne salki do obsługi osób korzystających z oferty Getin Banku oraz Bankowości Osobistej
i Private Banking. Komfortowa przestrzeń pozwoli na dyskrecję podczas spotkania z pracownikiem Banku.

 

Do końca roku Getin Noble Bank planuje uruchomienie kolejnych oddziałów w centrach handlowych
m.in. w Katowicach, Bydgoszczy i we Wrocławiu. Latem tego roku Bank uruchomił także w Warszawie pierwszy modelowy oddział typu high street. W najbliższym czasie uruchomi również oddziały flagowe w Gdyni i Szczecinie.