Do końca roku finansowego pozostało już tylko kilka tygodni. Dla większości firm to nie tylko czas podsumowań realizacji planów sprzedażowych, ale również rozliczenia wydatków poniesionych w 2018 roku. A jeśli okazuje się, że w budżecie firmy pozostają wolne środki? Jak wraz z nadejściem stycznia ich nie stracić?

Koniec roku to gorący czas dla osób odpowiedzialnych za budżet marketingowy.
Z jednej strony pozostaje coraz mniej czasu na realizację celów sprzedażowych, z drugiej – to okres wzmożonego wydatkowania pieniędzy, aby jak najefektywniej wykorzystać przydzielony budżet i zapewnić firmie realizację celów rocznych. Posiadane środki warto wydać na skuteczne i jednocześnie elastyczne narzędzia wsparcia sprzedaży. Takie, które pozwalają na skonsumowanie posiadanego budżetu w bieżącym roku lub na ich przesunięcie w czasie – również na następny rok finansowy. Jak? Sięgając po karty przedpłacone i kupony premiowe różnego przeznaczenia.

Karty przedpłacone i kupony to uniwersalne narzędzia motywowania kontrahentów i uatrakcyjniania krótkoterminowych projektów wsparcia sprzedaży. Ponieważ są nieopodatkowane VATem, ich wykorzystanie w akcjach marketingowych i programach sprzedażowych pozwala także na realną oszczędność, na poziomie 23%. W ramach tego samego budżetu możliwy jest zakup większej liczby nagród i zaangażowanie szerszego grona uczestników powiedział Wojciech Wójtowicz, Ekspert ds. Prawnych i Podatkowych w Sodexo Benefits & Rewards Services.

 

Doceniane przez wszystkich

Karty i kupony premiowe są doceniane przez wszystkich. Marketer stawia na ich długi termin ważności oraz krótki czas realizacji zamówienia (już w 72 godziny). Ma też do dyspozycji kompleksowe wsparcie ekspertów Sodexo, w tym doradztwo podatkowo – prawne czy nadzór nad prawidłową i sprawną realizacją zamówienia. Użytkownicy cenią karty i kupony za ich uniwersalność i możliwość wykorzystania zgodnie z własnymi potrzebami.

Kupony Sodexo, wydawane w różnych nominałach, honorowane są w ponad 50 tysiącach sklepów i punktów usługowych w Polsce. Z kolei kartą przedpłaconą Sodexo wydaną w systemie Mastercard można płacić już niemal wszędzie – użytkownicy mają do dyspozycji sklepy internetowe, ponad pół miliona placówek handlowo – usługowych w całej Polsce i 55 milionów na świecie, a także wielotysięczną sieć bankomatów, z których można wypłacać środki.

 

Budżet 2019 bezpieczny jak w sejfie

Zakup kart przedpłaconych oraz kuponów premiowych jeszcze w tym roku to sposób na większy budżet na 2019 rok. Dlaczego? Bo zamiast tracić niewykorzystane środki – firma zyskuje narzędzia wsparcia sprzedaży w kolejnym roku.