NUTRICIA Polska zorganizowała akcję promocyjną swojego produktu – kaszek. Do zestawu dwóch kaszek BoboVita dołączono gadżet – klips z wizerunkiem misia. Za przygotowanie produktu promocyjnego odpowiadał Fortress Gifts, specjalizujący się m. in. w produkcji gadżetów reklamowych na potrzeby akcji promocyjnych.

NUTRICIA przygotowała akcję promocyjną kaszek dla dzieci, w której do dwóch opakowań kaszki BoboVita o smaku malinowym lub waniliowym dołączono prezent – klips z wizerunkiem misia.

Klips jest odpowiedzią na informacje otrzymywane od Konsumentów a także kolejnym podkreśleniem ważnej dla marki BoboVita wysokiej jakości produktów. Dzięki praktycznemu gadżetowi rodzic po odmierzeniu 1 porcji kaszki potrzebnej do przygotowania posiłku może w odpowiedni sposób zamknąć opakowanie. Tak zabezpieczona  torebka z kaszką może być bezpiecznie przechowywana, zawartość opakowania jest zabezpieczona np. przed rozsypaniem się itp.

Zgodnie z wymogami dla tego typu produktów, klips spełnia określone normy bezpieczeństwa. Gadżet przygotował Fortress Gifts, specjalizujący się w promocjach gadżetowych.

Akcję promocyjną zaplanowano w okresie od listopada do grudnia br. w sklepach sieci L’eclerc, Makro Cash&Carry, Tesco, Selgros, Real, Polomarket oraz w wybranych mniejszych sklepach na terenie kraju.

www.fortressgifts.pl
www.facebook.com/FortressGifts
www.fortressgifts.pl/katalogi/pluszaki.htm