Ruszyła nowa kampania reklamowa serka Danio10. urodziny Małego Głoda”.
Jeden z najpopularniejszych brand bohaterów na polskim rynku pokazuje swoje złośliwe oblicze w iście upiornym klimacie.

W spocie reklamowym utrzymanym w klimacie horrorów, Mały Głód świętuje swoje 10. urodziny w gronie sobie podobnych czarnych charakterów. Niegościnnego gospodarza, który nie przygotował poczęstunku, czeka kara – niespodziewanie jeden z gości sięga po serek Danio – od ponad dekady skuteczną metodę na Głoda.

Nowa kampania Danio „10. urodziny Małego Głoda” obejmuje działania
w TV, online oraz performance i POS. Kampania reklamowa to pierwszy etap akcji. Wkrótce na stronie głodomaniacy.pl ruszy platforma
z konkursem z atrakcyjnymi nagrodami oraz zaplanowano
szereg działań PR.

Kreację kampanii przygotowała Agencja Young & Rubicam, spot reklamowy w reżyserii Marcina Serafina wyprodukowała firma Opus Film, za postrodukcję odpowiadał Chimney Poland. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom. Działania w internecie realizować będzie VML i Marketing House. Natomiast za działania PR odpowiedzialna jest Agencja
ATW Communications.