Polscy klienci serwisu Amazon.de mogą już korzystać z polskiej wersji aplikacji mobilnej Amazon.  Po zainstalowaniu jej najnowszej wersji lub aktualizacji, wystarczy zmienić język wyświetlania i rozpocząć korzystanie z tej wygodnej formy zakupów. To kolejny krok firmy w kierunku rozwoju usług dla polskich klientów, a co za tym idzie – umożliwienie im dostępu do milionów produktów poprzez strony Amazon.

Strona Amazon.de w przeglądarkach internetowych na urządzenia stacjonarne, dostępna jest w języku polskim od października 2016 roku. Uruchomienie aplikacji mobilnej umożliwia klientom w naszym kraju jeszcze bardziej wygodny dostęp do zakupów w serwisie Amazon, tj. na urządzeniach przenośnych. Aplikacja posiada całkowicie przetłumaczoną nawigację, strony pomocy oraz informacje na temat dostaw oraz przesyłek, jak i miliony tytułów produktów.

Od 2014 roku, kiedy to Amazon rozpoczął działania w Polsce, nasza obecność w kraju wzrasta z każdym miesiącem – i to zarówno w obszarze rozwoju infrastruktury logistycznej, jak i usług dla klientów – powiedziała Marzena Więckowska, rzecznik prasowy Amazon – Chcemy, aby produkty oferowane na naszych stronach były dostępne dla Polaków, którzy coraz chętniej nie tylko kupują, ale także sprzedają poprzez Amazon. Obecnie współpracuje z nami już 7 200 tutejszych przedsiębiorców. Dzięki tej kooperacji docierają oni do setek milionów klientów na całym świecie!

Jak uruchomić aplikację?

Klienci Amazon mogą bezpłatnie pobrać ją ze sklepu z aplikacjami (np. na urządzeniach mobilnych z systemem Android z platformy Play Store lub na urządzeniach z systemem iOS ze sklepu App Store). Wystarczy zalogować się w aplikacji przy użyciu istniejącego konta w serwisie Amazon lub utworzyć nowe konto, aby natychmiast otrzymać dostęp do milionów produktów. W celu zmiany ustawień językowych, należy otworzyć menu nawigacji w lewym górnym rogu ekranu, kliknąć opcję „Ustawienia”, a następnie „Kraj i język”. Język polski będzie dostępny w menu rozwijanym.

Amazon w Polsce

Amazon w okresie ostatnich trzech lat zainwestował w Polsce ponad 3 miliardy PLN (700 mln EUR) otwierając Centrum Rozwoju Technologii w Gdańsku, biuro Amazon Web Services w Warszawie oraz trzy centra logistyki e-commerce – dwa we Wrocławiu oraz jedno w Poznaniu. Dwa kolejne centra – w Kołbaskowie koło Szczecina i w Sosnowcu – rozpoczną pracę jesienią br. Do prowadzenia kolejnych inwestycji w kraju firmę zachęcił wzrost zapotrzebowania na usługi Amazon wśród klientów z Polski i Europy. Rozwojowi infrastruktury, towarzyszy sukcesywne poszerzanie usług dla klientów oraz współpracy z lokalnymi producentami, którzy sprzedają swoje produkty na stronach firmy.

– Jesteśmy bardzo zadowoleni z dotychczasowej obecności Amazon w Polsce i planujemy dalszy rozwój inwestycji oraz usług dla klientów w kraju  – dodaje Marzena Więckowska.