• DHL Express otrzymał nagrodę Lidera Logistyki w kategorii międzynarodowych usług kurierskich
  • W 2018 roku firma wdrożyła program rozwoju dla polskich przedsiębiorstw m.in. z branży e-commerce
  • Firma jest laureatem nagród i wyróżnień programu nieprzerwanie od 2003 roku

Tegoroczna Gala Logistyki, Transportu i Produkcji była okazją żeby po raz siedemnasty przyznać nagrody i wyróżnienia badania Operator Logistyczny Roku, prowadzonego przez Wydawnictwo Eurologistics oraz Data Group Consulting. Jest to niezależne badanie sprawdzające satysfakcję klientów korzystających z usług firm logistycznych. Program jest realizowany od 2002 roku.

Firma DHL Express została wyróżniona prestiżową nagrodą Lider Logistyki 2018 w kategorii międzynarodowych usług kurierskich. Jesteśmy niesamowicie dumni, że DHL Express spotkało tak duże wyróżnienie, jakim jest nagroda w programie badawczym Operator Logistyczny Roku – powiedział Tomasz Buraś, Prezes Zarządu DHL Express (Poland) – Nagroda pokazuje, że niezmiennie cieszymy się zaufaniem naszych klientów, co jest dla nas najważniejszym celem – wszystkie nasze działania prowadzone są z myślą o doskonałej ich obsłudze i zadowoleniu. Pozostajemy liderami rynku międzynarodowych usług kurierskich i mamy zamiar nieustannie rozwijać się i doskonalić. Wierzymy, że pod tym względem przyszły rok będzie jeszcze bardziej udany, niż mijający 2018.

Od tego roku DHL Express kieruje swoją ofertę także do sklepów e-commerce, decydujących się na rozszerzenie swojej działalności na rynki zagraniczne. Przedsiębiorstwa z sektora MŚP, z którymi w dużej mierze współpracuje firma, są źródłem już blisko połowy eksportu w skali kraju. Znacznie rozbudowana została sieć DHL Service Point, czyli punktów wygodnych nadań i odbiorów przesyłek międzynarodowych, które są zlokalizowane w wygodnych z perspektywy klienta placówkach, takich jak saloniki prasowe, galerie handlowe, czy dworce. Ich liczba w całej Polsce przekroczyła już 700. Wprowadzone zostały również dwa nowe rozwiązania technologiczne – aplikacja MyDHL+, będącą zbiorem zaawansowanych narzędzi logistycznych, a także On Demand Delivery, czyli jedna globalna usługa, która daje klientom elastyczność przy wyborze dogodnego dla nich terminu i miejsca odbioru przesyłki.

Co więcej, firma dynamicznie rozwija swoją infrastrukturę w Polsce – w tym roku otworzyła nowoczesne terminale lotnicze we Wrocławiu, Łodzi, a także w Gdańsku. Ale to nie koniec, na nadchodzący rok są już zaplanowane kolejne inwestycje.

 

DHL – Globalna firma logistyczna

DHL jest czołową globalną marką w branży logistycznej. Sieć oddziałów DHL oferuje szerokie portfolio usług logistycznych, począwszy od krajowej i międzynarodowej dostawy paczek, międzynarodowych przesyłek ekspresowych: lądowych, lotniczych i morskich, po zarządzanie łańcuchem dostaw przemysłowych. DHL zatrudnia ponad 360 000 pracowników. Działa w ponad 220 krajach i regionach na całym świecie, bezpiecznie i rzetelnie łącząc ludzi oraz firmy, umożliwiając globalny przepływ handlu. Wyspecjalizowane rozwiązania dla rozwijających się rynków i branż (w tym handlu elektronicznego, technologii, nauk przyrodniczych i opieki zdrowotnej, energii, motoryzacji i handlu detalicznego), odpowiedzialność korporacyjna i dominacja na rynkach rozwijających się, czynią DHL globalną firmą logistyczną.

DHL Express jest częścią Grupy Deutsche Post DHL. W 2017 r. grupa osiągnęła przychody na poziomie ponad 60 miliardów euro.

Kontakt dla mediów:

 

Clue PR

Karolina Stępniewska

Phone: +48 515 896 442

E-mail: karolina.stepniewska@cluepr.pl