Osiągnięcia zdobywane w konkursach branżowych są odzwierciedleniem wysokiego zaufania dla firmy. Flaczki królewskie firmy SmakMAK znalazły uznanie w oczach odbiorców, czego wyrazem jest I miejsce w kategorii „Dania gotowe, dania instant, sosy na ciepło” w X edycji prestiżowego plebiscytu „Przeboje FMCG 2017”, organizowanego przez magazyn Życie Handlowe.

„Cieszymy się, że branża handlowa darzy nas tak wielkim uznaniem i zaufaniem! Dziękujemy również wszystkim wiernym klientom. Nasz Zespól pasjonatów i koneserów wyjątkowych smaków każdego dnia stawia na rozwój i wkłada wiele sił, aby dostarczyć na stoły polskich konsumentów znakomite produkty o tradycyjnym polskim smaku. Jesteśmy wdzięczni za Państwa zaufanie” – mówi Tomasz Średziński, Dyrektor Zarządzający w SmakMAK Sp.z o.o.

Flaczki królewskie – pionier wśród flaczków na polskim rynku

Wybór Przebojów FMCG dokonywany jest w dwóch etapach. W pierwszym produkty oceniane są przez jury, składające się z profesjonalistów branży FMCG. Następnie artykuły kwalifikuje się do II etapu, gdzie ankieterzy instytutu badawczego Millward Brown przeprowadzają sondaż wśród detalistów. Detaliści wskazują wyroby posiadające – ich zdaniem – największy potencjał sprzedażowy. W kategorii „Dania gotowe, dania instant, sosy na ciepło” Flaczki królewskie firmy SmakMAK nie miały sobie równych. Flaczki stanowią idealny pomysł na obiad i pyszną lekką przekąskę o każdej porze dnia. Estetyczne, nowoczesne i wygodne w użyciu opakowanie, w nowej szacie graficznej zawiera kluczowe informacje istotne dla konsumenta, takie jak sposób doprawienia, wartość energetyczna, czas przygotowania a także wzmiankę o braku substancji konserwujących. Mocny i wyrazisty branding firmy jest gwarancją smaku i jakości. Opakowanie produktu, adekwatność́ ceny do jakości, innowacyjność́, wsparcie sprzedaży oraz dostępność to kryteria, dzięki którym flagowy produkt w ofercie firmy SmakMAK zajął pierwsze miejsce w konkursie.