Getin Bank po raz kolejny został wyróżniony tytułem „Bank doceniony przez Klientów”. Wyniki badania przeprowadzonego przez Monitor Satysfakcji Indywidualnych Klientów Banków 2018 zostały opublikowane na łamach dziennika „Parkiet”. W badaniu przeprowadzonym przez ARC Rynek i Opinia, banki były oceniane bezpośrednio przez Klientów. Getin Bank znalazł się w czołówce wszystkich kategorii.

Tytuł „Bank doceniony przez Klientów” przyznawany jest w czterech kategoriach: „Satysfakcja”, „Ocena punktów styku”, „Ocena opłat i prowizji” oraz „Produkty”. Wyróżnikiem Getin Banku w pierwszej z nich były niskie opłaty lub ich brak oraz dobra oferta kredytu gotówkowego, dzięki czemu Getin Bank zajął III miejsce. W kategorii „Ocena opłat i prowizji” Bank uplasował się na III pozycji. Klienci docenili najłatwiejszy dostęp do informacji o opłatach i prowizjach, odpowiednio wczesne informowanie o zmianie opłat i prowizji oraz za poprawność naliczania ww. opłat. W kategorii „Ocena punktów styku” oceniano czy kanały komunikacji z bankiem dobrze funkcjonują, a w kategorii „Produkty”, wyróżniono kartę płatniczą oraz kartę kredytową. W obu Getin Bank zajął również III miejsce.

Tytuł „Bank doceniony przez klientów” jest dla nas wiarygodnym wyróżnieniem, potwierdzającym zadowolenie Klientów, ponieważ w badaniu to bezpośrednio oni wyrażają swoją opinię. Cieszy nas, że Getin Bank znalazł się w czołówce każdej z ocenianych kategorii. Naszą misją jest stale ulepszanie usług i produktów, które oferujemy naszym Klientom. Ponowne zdobycie tego tytułu, to dowód na to, że nasza praca przynosi zamierzone efekty, a satysfakcja Klientów banku wzrasta. To dla nas najlepsza motywacja – mówi Żaneta Zugaj, Dyrektor Zarządzająca Obszarem Jakości Getin Noble Banku.

Getin Bank jest regularnie nagradzany za wysoką jakość obsługi w prestiżowych rankingach. We wrześniu po raz kolejny znalazł się w czołówce rankingu Przyjazny Bank Newsweeka, jednej z najważniejszych ocen jakości obsługi bankowej w Polsce. Getin Bank uplasował się na podium aż w trzech kategoriach – zajął drugie miejsce w kategoriach „Banki w Internecie” i „Bankowość mobilna” oraz trzecie miejsce w kategorii „Bank dla Kowalskiego”. W każdej z nich oceniane były jakość i funkcjonalność poszczególnych usług świadczonych przez banki.

W tegorocznym raporcie Monitor Satysfakcji Indywidualnych Klientów Banków 2018 badaniem objętych było
14 największych banków detalicznych w Polsce. Każdy z nich był oceniany przez około 250 Klientów. Respondentami w badaniu były osoby, które posiadają konto w banku i znajdują się w przedziale wiekowym 18-65 lat. Badanie zostało przeprowadzone za pomocą mixu metod ilościowych.