Nowa kampania Getin Banku, promująca konto Getin UP Free, pojawiła się na Instagramie. Realizowane w serwisie działania obejmują zarówno emisję spotu video, jak i standardowych formatów display’owych. Konto Getin UP Free, stworzone dla Klientów młodych, w wieku od 18 do 28 lat, to pierwszy produkt Banku promowany w ten sposób. Działania reklamowe w mediach społecznościowych obejmą również Facebooka, YouTube oraz popularne serwisy internetowe jak Demotywatory czy Kwejk. Kampania potrwa do 8 listopada.

Getin UP Free to konto dla ludzi młodych, oferujące nie tylko atrakcyjne warunki, w tym m.in. bezwarunkowy brak opłat za prowadzenie rachunku, bezpłatne przelewy oraz wypłaty z bankomatów popularnych sieci Euronet czy Planet Cash, ale także możliwość wyboru jednej z siedmiu niestandardowych, nowoczesnych wzorów kart debetowych. To właśnie ten atrakcyjny wizualnie element nowej oferty sprawił, że Getin Bank podjął decyzję o pojawieniu się na fotograficznym portalu społecznościowym – Instagram. Działania reklamowe obejmą zarówno emisję spotu video, jak i zdjęć w charakterystycznej dla serwisu kwadratowej formie oraz z nałożonym na obraz cyfrowym filtrem.

– Emisja kampanii na Instagramie to nowość, którą wydawca udostępnił w Polsce dopiero 1 października br. Jesteśmy zatem jedną z pierwszym firm, która zdecydowała się na taką niestandardową formę promocji. Możliwość zaistnienia w tym kanale zbiegła się w czasie z premierą naszego nowego Konta Getin UP Free, skierowanego do ludzi młodych, którzy chętnie korzystają z Instagrama. Dlatego też, zdecydowaliśmy się na działania reklamowe w serwisie i wykorzystanie możliwości nowoczesnego sposobu dotarcia do odbiorców nowopowstałej oferty – mówi Marcin Wójtowicz, dyrektor Departamentu Marketingu, Getin Bank.

Kampania Konta Getin UP Free potrwa do 8 listopada 2015 r. i obejmie swoim zasięgiem również inne portale społecznościowe jak Facebook czy YouTube. W uzupełnieniu do działań online zaplanowane zostały również akcje promocyjno-sprzedażowe na współpracujących z Getin Bankiem uczelniach wyższych. W każdej z nich staną specjalne stoiska, a odwiedzający je studenci będą mogli otrzymać materiały reklamowe oraz gadżety: czapki, które powstały przy współpracy z Aloha From Deer – znaną, młodzieżową marką odzieżową, i kubki termiczne od firmy MasterCard. Dodatkowym wsparciem akcji będą działania BTL.

Wykorzystane w kampanii materiały opracowały agencje 180heartbeats oraz F25. Za zakup mediów odpowiadał Starcom MediaVest. Więcej informacji na temat oferty można znaleźć na stronie Getin UP Free.