W styczniu br. zakończyła się druga już edycja charytatywnej akcji Getin Dzieciom. W ramach finału do podopiecznych trzech Fundacji – Warszawskie Hospicjum dla Dzieci, Gajusz oraz Śląskie Hospicjum dla Dzieci – trafiły nagrania najpiękniejszych baśni w wykonaniu pracowników Getin Noble Banku. Gościem specjalnym zrealizowanego słuchowiska był aktor Artur Barciś, który także użyczył swojego głosu bajkowym postaciom. Mp3 z klasycznymi utworami literatury dziecięcej zostały przekazane najmłodszym, zaś władze każdej z Fundacji otrzymały od Banku czek na kwotę 20 tys. zł.

„Złota Kaczka”, „Jaś i Małgosia”, „Dziadek do orzechów” to tylko niektóre z tytułów, które znalazły się na tegorocznym baśniowym nagraniu, przygotowanym w ramach akcji Getin Dzieciom. Wzięli w nim udział pracownicy Getin Noble Banku – laureaci wewnętrznego, firmowego konkursu na najlepszy radiowy głos. Finalistów wyłoniono spośród uczestników, których zadaniem była autorska recytacja wiersza Juliana Tuwima pt. „Ptasie radio”. W przygotowaniu baśniowego słuchowiska wsparł ich aktor Artur Barciś, którego głos najmłodsi mogą znać m.in. z takich filmów jak „Auta”, „Uniwersytet Potworny” czy też „Opowieści z Narnii”.

– Getin Dzieciom to projekt wyjątkowy, ponieważ pozwala w bardziej osobisty sposób zaangażować się w pomoc najmłodszym. Ogromne zainteresowanie naszych pracowników oraz ich wkład w realizację nagrania pokazują, jak duża jest chęć udziału w tego typu inicjatywach. Mamy jednak świadomość, że dobre chęci i pozytywna energia, którą staramy się przekazać w tych baśniowych słuchowiskach to nie wszystko. Dlatego też, w ramach działań CSR udzielamy placówkom wsparcia finansowego, przekazując im środki na codzienną działalność – mówi Wojciech Sury, Dyrektor Biura Public Relations, Getin Noble Bank.

Tegoroczna, druga już edycja charytatywnego projektu Getin Dzieciom objęła małych podopiecznych trzech placówek, prowadzonych przez Fundację Warszawskie Hospicjum dla Dzieci, łódzką Fundację Gajusz oraz tyską Fundację Śląskie Hospicjum dla Dzieci. Wszystkie dzieci otrzymały od Banku kolorowe odtwarzacze mp3 z przygotowanymi przez pracowników baśniami, Fundacjom zaś Bank przekazał czeki na 20 tys. zł.

Przedsięwzięcie na stałe wpisało się już w kalendarz inicjatyw społecznych Getin Noble Banku, który obejmuje również takie cykliczne projekty jak charytatywny Bieg Fair Play czy też akcja honorowego krwiodawstwa – Getin Crew. Poprzednia edycja projektu Getin Dzieciom cieszyła się nie tylko dużym zainteresowaniem pracowników, ale także uznaniem ekspertów i  została doceniona w 13. edycji konkursu Złote Spinacze, otrzymując nominację w kategorii komunikacja wewnętrzna.Fundacja Gajusz_1