Trzy projekty Getin Noble Banku znalazły się w finale konkursu branży Public Relations – Złote Spinacze. Cykliczny „Bieg Fair Play” zdobył nominację w kategorii event społeczny, zaś inicjatywa „Getin Dzieciom” została wyróżniona w kategorii komunikacja wewnętrzna. Wśród nominowanych znalazł się także projekt „Sotheby’s International Realty, globalny nr 1 na rynku nieruchomości luksusowych, wchodzi do Polski”, wyróżniony w kategoriach launch nowego produktu, usługi lub firmy oraz nieruchomości, budownictwo, dom i wnętrze.

Getin Noble Bank znalazł się w finale 13. edycji konkursu Złote Spinacze, organizowanego przez Związek Firm Pubilc Relations. Najlepsze projekty, nominowane w 27 kategoriach, wyłoniło jury złożone z praktyków i teoretyków branży. Zwycięzcy zostaną ogłoszeni 4 grudnia br. podczas uroczystej gali, która odbędzie się w hotelu Westin w Warszawie. O laur najlepszych projektów komunikacyjnych 2015 powalczą aż trzy przedsięwzięcia zrealizowane w tym roku przez Getin Noble Bank:

  • „Bieg Fair Play” – akcja dobroczynna, zainaugurowana w 2013 roku z inicjatywy pracowników Getin Noble Banku. Bieg organizowany jest na dystansie 5 km w trzech lokalizacjach: Katowicach, Warszawie i we Wrocławiu. Za każdą osobę, który ukończy trasę, Zarząd Banku przekazuje środki finansowe na leczenie i rehabilitację dzieci pracowników.
  • „Getin Dzieciom” – inicjatywa pracowników Banku, której celem jest wsparcie hospicjów dziecięcych. W zeszłym roku projekt obejmował przekazanie środków finansowych, a także przygotowanie słuchowiska dedykowanego najmłodszym podopiecznym. Razem z aktorką Magdaleną Różczką pracownicy Banku, wybrani w wewnętrznym konkursie lektorskim, udzielili głosu bohaterom najpiękniejszych baśni dla dzieci. Wspólnie stworzone nagrania trafiły do tysiąca małych pacjentów.
  • „Sotheby’s International Realty, globalny nr 1 na rynku nieruchomości luksusowych, wchodzi do Polski” – w listopadzie 2014 r. spółka wkroczyła na polski rynek jako wyłączny partner biznesowy Noble Banku. Sotheby’s International Realty oferuje polskim Klientom dostęp do najbardziej prestiżowych nieruchomości na świecie, rozsianych po wszystkich kontynentach oraz otwiera możliwości dla inwestorów z zagranicy, zainteresowanych obiektami zlokalizowanymi w tej części Europy. W 2014 r. sieć otworzyła flagowy salon w Warszawie, a jej przedstawicielstwa znajdą się także w kilkunastu oddziałach Noble Banku w największych miastach.

Nominacja w konkursie Złote Spinacze to kolejne wyróżnienie dla Getin Noble Banku za działania w obszarze public relations. W czerwcu br. Bank został laureatem głównej nagrody IPRA Golden World Awards w kategorii launch of a new service. Pełną listę projektów nominowanych do Złotych Spinaczy można znaleźć na stronie konkursu www.zlotespinacze.pl