Sieć multimarketów Jula prezentuje całkowicie nowy projekt komunikacji marketingowej oparty o intrygujące hasło „Romeo i Jula”. Pierwsza kampania o charakterze wizerunkowo-sprzedażowym wystartowała 1 września. Zastosowany model komunikacji obejmie telewizję, internet, reklamę zewnętrzną i reklamę na terenie sklepów. Całość zbudowana została wokół postaci Romeo – nowoczesnego konsumenta „nakręcającego” odbiorców do działania, zgodnie z podstawowym przekazem marki. 

Projekt nawiązuje do Szekspirowskiego dzieła wszechczasów, wykorzystując grę słów „Julia” i „Jula”. Romeo to nowoczesny, pełen energii mężczyzna, który poprzez swoją postawę zachęca odbiorców do aktywności w domu, w ogrodzie oraz w plenerze. Nowa komunikacja marketingowa ma podkreślić, że marka oferuje unikalny mix produktów do spędzania czasu w aktywny sposób, promując przy tym dobry stosunek ceny do jakości.
Pierwsza odsłona nowej komunikacji – „Czas na jesienne porządki” – realizowana będzie od 1 do 21 września br. Przygotowana strategia marketingowa zakłada promocję produktów wyselekcjonowanych z szerokiej oferty Jula. Kampanie będą promowały różnorodność asortymentu dostępnego w sieci multimarketów.
Wrześniowa kampania skierowana jest do szerokiego grona odbiorców i obejmie wiele kanałów jednocześnie. W telewizji emitowane będą spoty reklamowe, w których wspomniany Romeo poetyckim językiem opowiada o produktach marki Jula towarzyszących mu na co dzień przy pracach w domu
i w ogrodzie. (LINK) Kampania będzie wspierana także: nośnikami OOH, reklamą w internecie, social mediach oraz materiałami na terenie multimarketów.
Jednym z elementów kampanii jest również najnowszy katalog Jula „Jesień-zima 2016”. Znajduje się
w nim ponad 1000 nowości na 1094 stronach z nową ofertą produktowo-cenową na nadchodzący sezon. /www.jula.pl/temat/2016/katalog-jesien-zima-2016/
Oczekujemy, że nasza nowa komunikacja marketingowa doprowadzi do jeszcze większej rozpoznawalności marki i przyczyni się istotnie do wzrostu wiedzy o wyjątkowym formacie multimarketów Jula, które wyróżniają się niespotykaną na polskim rynku różnorodnością i szerokością asortymentu. W naszej ofercie znaleźć można doskonały wybór marek własnych oraz marek znanych producentów, w dobrej relacji ceny do jakości. Jula to miejsce, w którym Klient znajdzie wszystko to, co niezbędne do domu, ogrodu i wypoczynku, pod jednym dachem. – mówi Joanna Pietras, Marketing Manager w Jula Poland.
Za nowym pomysłem marketingowym stoi agencja reklamowa: ALL ABOUT CONTENT sp. z o.o.
Za zakup TV odpowiada STARCOM sp. z o.o., natomiast za zakup mediów online’owych
– MEDIA PLUS sp. z o.o.

640x340_sep1

O firmie:
Jula to sieć multimarketów oferująca swoim Klientom unikalny zestaw ponad 14 000 wyselekcjonowanych artykułów do aktywnego spędzania czasu w domu, w ogrodzie oraz w plenerze, a także ułatwiających codzienne czynności. Asortyment sklepów oparty jest w większości o marki własne, które cechuje wysoka – taka, jak w Szwecji – jakość. W Polsce firma posiada 12 multimarketów zlokalizowanych w 11 dużych miastach i zatrudnia ponad
350 osób.
Jula to szwedzka firma rodzinna z siedzibą w Skara, założona w 1979 roku przez Larsa-Gӧrana Blanka oraz
Karla-Johana Blanka. Pierwszy multimarket w naszym kraju spółka otworzyła w 2011 roku. Jula implementuje na polskim rynku szwedzkie wartości biznesowe: rzetelność, dobór i jakość produktów oraz wysoką jakość obsługi klienta, za którą w Polskim Programie Jakość Obsługi w latach 2014, 2015 i 2016 otrzymywała tytuł „Gwiazda Jakości Obsługi”.