Wrzesień to miesiąc, w którym polskie firmy budowlane mogą wiele zyskać. Zdobywanie nowych partnerów biznesowych można zacząć w Kazachstanie, a dokładniej w Ałmatach na wystawie KazBuild 2015, która rozpoczyna się 2 września.

KazBuild to prestiżowa wystawa budowlana w Azji Środkowej. Od 1994 roku targi te zdobywają coraz większe uznanie. To centrum wymiany wiedzy, produktów i pomysłów wśród profesjonalistów branży budowlanej nie tylko z tego regionu, ale z całego świata. Dzięki udziałowi w wystawie KazBuild przedsiębiorstwa zyskują na atrakcyjności dla zagranicznych kontrahentów. Firmy mogą także poznać konkurencję i zaistnieć w świadomości mediów.

Na wystawie KazBuild 2015 swoje produkty i usługi prezentują firmy zajmujące się budownictwem, wykończeniem wnętrz, produkcją okien, drzwi i fasad. Jest to także okazja, aby poznać producentów ceramiki oraz sprzętu
i technologii dla tego przemysłu.

Co mogą zyskać polskie przedsiębiorstwa biorąc udział w KazBuild 2015? – Dzięki udziałowi w tym wydarzeniu polska firma może przede wszystkim nawiązać nowe kontakty biznesowe, pozyskać kontrahentów zagranicznych, ale także zapewnić sobie reklamę poza granicami kraju i poznać najnowsze trendy w branży – mówi Alicja Górska, prezes Business Promotion EXPO, firmy świadczącej kompleksowe usługi w zakresie organizacji udziału przedsiębiorstw w międzynarodowych targach i wystawach.

Wystawa Kazbuild 2015 obędzie się w Kompleksie Wystawienniczym Atakent Exhibition Centre w Ałmatach. Zeszłoroczną edycję wystawy Kazbuild w ciągu czterech dni odwiedziło ponad 7 tys. osób. Na ponad 6 tys. m kw. swoje produkty i usługi zaprezentowały przedsiębiorstwa z 26 krajów.

KazBuild cieszy się popularnością wśród polskich firm już od kilku lat. Więcej informacji na temat udziału w tym prestiżowym wydarzeniu branży budowlanej można uzyskać w Business Promotion EXPO:

Business Promotion EXPO Sp. z o.o. 
tel.:   +48   22   101 29 00
fax:   +48   22   101 29 01
office@bpexpo.pl
www.bpexpo.pl