Wystartowała ogólnopolska, wielokanałowa kampania reklamowa Getin Banku, promująca kredyt gotówkowy Taka Rata. To już kolejna kreacja z udziałem przedstawionych na początku roku postaci: Teresy i Wojtka – doradców Klienta, którzy tym razem prezentują korzyści wygodnej formy finansowania. Działania reklamowe będą obejmować telewizję, Internet, oraz nośniki BTL. Koncepcję i scenariusz spotów przygotowała agencja Good, a za zakup mediów opowiadał Starcom Mediavest Group.

Najnowsza kampania Getin Banku zachęca do skorzystania z oferty kredytu gotówkowego Taka Rata, obejmującej korzystne warunki i niskie koszty miesięczne – już od 9 zł za każdy pożyczony 1000 zł. Propozycja umożliwia finansowanie różnego rodzaju planów i realizację bieżących wydatków do kwoty 200 tys. zł. Okres spłaty kredytu można rozłożyć nawet do 8 lat.

Oferta dostępna jest dla wszystkich osób, którze posiadają polskie obywatelstwo lub są cudzoziemcami legitymującymi się kartą pobytu albo dowodem osobistym zagranicznym oraz mają udokumentowane źródło dochodów. Klienci mogą liczyć na szybką decyzję kredytową.

Kampania kredytu gotówkowego Taka Rata jest kontynuacją rozpoczętego na początku roku cyklu działań reklamowych z udziałem nowych postaci – doradców Klienta Getin Banku. Bohaterowie – rozsądna, skrupulatna Teresa oraz ceniący wygodę Wojtek w kolejnych odsłonach kampanii zwracają uwagę na najważniejsze według nich elementy oferty: wygodne rozwiązania, które ułatwiają codzienne korzystanie z bankowości, a także konkurencyjne warunki, pozwalające na zyskowne zarządzanie osobistymi finansami. Spoty dotyczące oferty kredytu gotówkowego emitowane będą w największych ogólnopolskich stacjach telewizyjnych – m.in. TVP1, TVP2 i TVN oraz na kanałach tematycznych. Działania promocyjne realizowane będą również w Internecie, bankomatach sieci Euronet, a także w placówkach Getin Banku w całej Polsce.
Więcej informacji o kredycie gotówkowym Taka Rata można znaleźć tutaj.