Kupiec Poznański przedłużył umowę z agencją interaktywną Trol Intermedia dotyczącą obsługi w mediach społecznościowych.
Z początkiem września 2013 r. firma Trol Intermedia przejęła działania social media centrum handlowo-biurowego Kupiec Poznański. Agencja przygotowała strategię komunikacyjną Galerii w mediach społecznościowych. Jej wdrażanie rozpoczęto w serwisie Facebook.com. Aktualnie umowa została przedłużona do końca 2014 roku.
Osobą odpowiedzialną za realizację strategii komunikacyjnej Kupca Poznańskiego w serwisie Facebook.com została Anna Iwaszko, specjalista ds. mediów społecznościowych. Za rozwój projektu odpowiada Izabela Kozak, Social Media & Creative Manager. Współpraca z klientem nawiązana została już w 2011 roku, czego efektem jest obecnie istniejąca strona internetowa obiektu.
„Spotkajmy się w Kupcu”
Istniejąca od kilkunastu lat galeria stanowi ważny, ale przede wszystkim dobrze rozpoznawalny element krajobrazu centrum miasta. Celem działań agencji jest odświeżenie wizerunku Kupca Poznańskiego, przedstawienie go jako miejsca nowoczesnego, które dynamicznie się rozwija, jednak nieoderwanego od historii miasta i tradycji.
– Zależy nam na pokazaniu, że w Kupcu można przyjemnie spędzić czas z najbliższymi, nie tylko na zakupach, ale też wspólnym obiedzie, czy popołudniowej kawie. Chcemy, by ludzie rzadziej mówili „Czekam na Ciebie przed Kupcem”, a zaczęli „Spotkajmy się w Kupcu” – mówi Anna Iwaszko, specjalista ds. mediów społecznościowych w Trol Intermedia.
Podstawą komunikacji prowadzonej na Facebook.com jest przekazywanie aktualności z życia galerii, ukazywanie trendów i inspiracji dla osób, które są obecnymi oraz potencjalnymi klientami.