Do tej pory ambasadorem marki Blachotrapez był Kamil Glik. Teraz do tego grona może dołączyć każdy właściciel domu, którego dach jest pokryty jednym z produktów polskiego lidera pokryć dachowych. Właśnie wystartował konkurs #JesteśTwardzielem, który odsłoni codzienne życie klientów Blachotrapezu.

 

W puli nagród jest 30 tys. zł. i 24 bilety na mecze reprezentacji Polski w piłce nożnej. Sześciu laureatów rywalizacji otrzyma propozycje kontraktu reklamowego i wystąpi obok Kamila Glika w kampanii reklamowej Blachotrapezu.

W tandemie z marką

Aby wziąć udział w rywalizacji wystarczy przesłać swoje zgłoszenie, dołączyć do niego 4 zdjęcia na tle własnego domu pokrytego dachem Blachotrapez i w kilku słowach opisać dlaczego #JesteśTwardzielem. Pierwszego laureata wyłoniono w lutym, kolejnych poznamy na przestrzeni następnych 5 miesięcy. Ostateczny termin nadsyłania zgłoszeń upływa 15 lipca br.

 – Kamil Glik stał się dla nas pierwowzorem przysłowiowego twardziela. Dzięki ciężkiej pracy na boisku, wytrwałości w dążeniu do celu, gotowości do przezwyciężania codziennych przeciwności, jest teraz jednym z najlepszych obrońców na świecie i podporą polskiej reprezentacji. Teraz, przez pryzmat naszych produktów, chcemy opowiedzieć historie zwykłych ludzi, życiowych twardzieli, którzy mieszkają obok nas. Kibicujemy każdemu, kto stara się rozwijać i chce być coraz lepszym w tym co robi: w dążeniu do pielęgnowania pasji, życiu w zgodzie z własnymi zasadami czy trosce o najbliższych. mówi Krzysztof Maraszek, Dyrektor Działu Marketingu w Blachotrapez.

Więcej informacji o #JesteśTwardzielem oraz szczegółowy regulamin konkursu, dostępne są na stronie: https://www.blachotrapez.eu/pl/348/jestes-twardzielem