Mark Ronson, producent muzyczny, DJ, laureat Grammy i Brit Awards, został gwiazdą kampanii promującej luksusowe coupe marki. Potrwa pół roku i dostarczy fanom dużo rozrywki na najwyższym artystycznym poziomie.

Lexus LC już wielokrotnie udowodnił, że zasługuje na wyjątkową oprawę. Od momentu pojawienia się na salonach, zgarnia nagrody za stylistykę, wnętrze, a pierwsze testy dziennikarzy motoryzacyjnych donoszą, że jest to naprawdę nieprzeciętny samochód. To wszystko w połączeniu z kreatywnością zespołów współpracujących z firmą, o której się przekonaliśmy przy projekcie Life RX z Jude Law, powoduje, że nie będziemy świadkami kolejnej kampanii reklamowej. Ronson, legendarny już producent muzyczny, autor wielu hitów i udanej współpracy z najgorętszymi nazwiskami muzycznego show biznesu (m.in. Adele czy Amy Winehouse) dostarczy oryginalną i ekscytującą formę z elementami sztuki, muzyki i technologii.

„Lubię współpracować z tymi, którzy są innowacyjni i oryginalni – zarówno w studio nagraniowym, jak i poza nim. Kiedy Lexus zwrócił się do mnie z koncepcją tej kampanii i gdy zobaczyłem nowego LC, poczułem, że to coś świeżego i oryginalnego. Pociągała mnie idea użycia muzyki do inspirowania ekscytujących doświadczeń związanych z tym samochodem”  – tak Ronson komentuje swój udział w kampanii.

Źródło: The Drum