Kłębiące się chmury, mglista aura i przestrzeń zasypiającej natury – najnowsza opowieść marki Lavard rozpoczyna się w mistycznej atmosferze. Przenosi w jesienno-zimowy nastrój i odsłania tym samym kurtynę wielkiego świata mody.

 

Marka LAVARD zaklęta w kadrach najnowszej kampanii ukazuje nam historię, pisaną na tle transparentnej, górskiej natury. 

 Wybierając miejsce najnowszej kampanii kierowaliśmy się naszymi wartościami. LAVARD to polskie rzemiosło, rodzinna tradycja oraz miłość do krawiectwa, tuż u podnóża Tatr. Górska przestrzeń jest więc uosobieniem historii marki, a moda, którą prezentujemy to reakcja na rytm życia: elegancja, ale i wdzięk, naturalność oraz dystynkcja – komentuje Marcin Gacek, prezes LAVARD.

 Krawiectwo, w jesienno-zimowym wydaniu Lavard, zyskuje surowego zacięcia, ale i mocnego wyrazu. Kolekcja to architektoniczne, acz zwiewne i mocno transparentne kroje. Motywem przewodnim jest wełna. Pojawiają się męskie dwurzędowe i jednorzędowe płaszcze, geometryczne marynarki czy dodatki w postaci mocno wzorzystych poszetek. W kolekcji damskiej nie brak długich płaszczy, ciepłych kurtek czy spódnic przyozdabianych plisami oraz mięsistych golfów z gęsto prążkowanej tkaniny i przedłużonych kulotów w klasyczną kratę.

 Do sesji najnowszej kolekcji na sezon jesień-zima 2018/19 zaprosiliśmy modeli: Sashę Knezevica oraz Angelikę Maciołek. Wybór padł na osoby, którzy są profesjonalistami, jednocześnie będąc synonimem najwyższej mody, w ten sposób chcieliśmy podkreślić, iż  wychodzimy naprzeciw światowym trendom i pragniemy konkurować
z najlepszymi
– dodaje Marcin Gacek.

Jaka jest paleta kolorów prezentowanej linii? Charakterystycznie konformistyczna na zmieniającą się porę roku. Przechodzi przez mocne burgundy, intensywne odcienie khaki po kredowe róże i nuty marmurowego granatu. W bezpośrednim kontraście do delikatnie kremowego beżu i neutralnych lekko przydymionych bieli.

Płaszcze, marynarki, swetry, spodnie i dodatki LAVARD dostępne są w sieci salonach firmowych i sklepach mutlibrandowych w całej Polsce.

LAVARD

sesja wizerunkowa jesień-zima 2018/2019

Zdjęcia: Mateusz Stankiewicz

Scenografia: Piotr Stachurski

Makijaż: Gosia Sulima

Włosy: Gor Duryan

Stylizacje: Robert Kiełb

W kwestii wypożyczeń prosimy kontaktować się z agencją Ahava PR – wypożyczenia realizowane są w salonach firmowych marki po uprzednim umówieniu się przez agencję lub w showroomie przy ul. Mokotowskiej 65/110.

Więcej informacji udziela:

Agnieszka Oleszczyk, agnieszka.oleszczyk@ahavapr.pl, + 48 696 976 630

Dagmara Tarka, dagmara.tarka@ahavapr.pl, +48 504 730 177

O marce:

Za marką LAVARD stoi wielopokoleniowe doświadczenie krawieckie, które stało się podwaliną do stworzenia nowoczesnej marki oferującej swoim klientom wzornictwo na światowym poziomie. Oferta marki to szerokie spektrum odzieży klasycznej i eleganckiej zarówno dla mężczyzn jak i kobiet.

Cały proces produkcyjny odbywa się w Starem Bystrem, urokliwej okolicy u podnóża Tatr. Od projektowania kolekcji, tworzenia konstrukcji i testowania modeli, po produkcję i spedycję – na każdym etapie LAVARD kontroluje swój produkt, tak aby spełniał on wysokie wymagania klientów.