Modern-Expo całkowicie wyposażył nowy hipermarket Carrefour Polska, zlokalizowany w nowootwartej Galerii Północnej w Warszawie. Carrefour na Białołęce to powierzchnia handlowa o wielkości 5700 m2 przeznaczona do ekspozycji blisko 37 tysięcy produktów oraz magazyn, również wyposażony przez Modern-Expo.
Historia partnerskich relacji sieci Carrefour oraz Modern-Expo rozpoczęła się od wyposażenia sklepów we Francji, Belgii i Rumunii, z dedykowanymi boksami kasowymi i systemami regałów. W planach na bieżący rok jest również współpraca nad sklepem wielkopowierzchniowym w Piotrkowie Trybunalskim.
Dla nowego hipermarketu Carrefoura firma Modern-Expo nie tylko przygotowała aranżację na bazie projektu, ale także zrealizowała, dostarczyła i zamontowała wyposażenie sklepu.
– Kompleksowe realizacje na rzecz sklepów wielkoformatowych to ważny zakres naszych działań. Zespół specjalistów i doświadczenie zdobyte przez ponad 20 lat obecności na rynku to nasze atuty, pozwalające wyjść naprzeciw potrzebom klienta. Stawiamy na stały rozwój – mówi Piotr Kraśnicki, Dyrektor Sprzedaży Modern-Expo.
W zakresie realizacji było m.in. szesnaście boksów kasowych, kompleksowy zakres regałów metalowych wraz z akcesoriami oraz regały wysokiego składowania na rzecz przestrzeni magazynowej. Elementem charakterystycznym realizacji Modern-Expo jest indywidualne podejście do klienta i gotowość wzbogacania projektu o niestandardowe wyposażenie. Również nad projektem dla hipermarketu Carrefour czuwał dedykowany projektant. Wszystko po to, by zgodnie z ideą Modern-Expo „European Low-Cost Shopfitter”, wyeliminować zbędne koszty po stronie zamawiającego.