Do grona klientów wrocławskiej agencji Multum PR dołączyła marka Negotti, producent płaskich wycieraczek samochodowych.

Agencja odpowiada za pomoc przy budowie wizerunku marki Negotti. W ramach umowy obowiązującej do końca 2017 roku, agencja jest odpowiedzialna za stworzenie oraz realizację strategii marketingowo-promocyjnej dla klienta. Do zadań Multum PR należą dodatkowo: rebranding marki obejmujący lifting logo, opracowanie Systemu Identyfikacji Wizualnej, a także odświeżenie strony internetowej. Multum PR zajmie się również działaniami media relations oraz social media.

Za współpracę z klientem odpowiedzialna jest Justyna Waliszak-Hejna.

 

Multum PR to wrocławska kreatywna agencja public relations działająca od 2008 roku. Siłą Multum PR jest doświadczenie jej pracowników i grona zaprzyjaźnionych konsultantów. Różnorodne zainteresowania, praca na rzecz dużych i małych przedsiębiorstw z bardzo różnych branż: od przemysłu wydobywczego, przez sektor finansowy i medyczny, po IT gwarantują, że każda firma znajdzie w Multum PR odpowiedniego konsultanta.