Warszawa, 2 grudnia 2015 r. – XMPie, spółka należąca do firmy Xerox, wprowadza na rynek oprogramowanie PersonalEffect 8.0, przedstawiając całkowicie nową, przełomową metodę integrowania mediów cyfrowych w komunikacji wielokanałowej.

Marketerzy mogą teraz w pełni swobodnie wykorzystywać najnowocześniejsze technologie związane z siecią, wiadomościami e-mail oraz mediami mobilnymi. System w dalszym ciągu gwarantuje perfekcyjną synchronizację wszystkich spersonalizowanych punktów kontaktu w strumieniu komunikacji, zarówno w odniesieniu do druku tradycyjnego, jak i kanałów cyfrowych.

Innowacja wprowadzona przez PE 8.0 jest niezwykle cenna ze względu na dwie główne tendencje w wielokanałowej zindywidualizowanej komunikacji. Z jednej strony, druk uważa się za ważny element wykorzystywany w kampaniach promocyjnych, z drugiej strony, według „CMO Insights”, wydatki marketingowe przeznaczone na internetowe media cyfrowe wciąż rosną, a do 2019 roku będą stanowić ponad 75% budżetu marketingowego. Dlatego też rozwiązanie dla mediów łączonych, które w pełni obejmuje najnowocześniejsze cyfrowe środki komunikacji, ma duże znaczenie dla prowadzenia skutecznych działań z zakresu marketingu spersonalizowanego.

Najnowsza wersja oprogramowania PersonalEffect firmy XMPie może być prawdziwym punktem zwrotnym. Już teraz mam wiele kreatywnych pomysłów, w jaki sposób wcielić niektóre z tych, które dotyczą rozwiązań sieciowych i mobilnych – mówi Paul J. DeSantis, CIO w firmie ANRO.

Aktualizacje PersonalEffect 8.0 zawierają:

 

  • Nową architekturę do obsługi personalizacji mediów cyfrowych: programiści mogą teraz pracować w wybranej przez siebie technologii i środowisku programistycznym, np. AngularJS, jQuery, JavaScript, HTML5, CSS3 czy innych platformach do tworzenia elastycznych stron internetowych, przyjaznych urządzeniom mobilnym stron docelowych, jednostronnych aplikacji i nie tylko.

 

  • Nowy poziom integracji: obecnie graficzny interfejs użytkownika opcjonalnie obsługuje pulpit nawigacyjny uProduce programu PersonalEffect, dzięki czemu jego obsługa jest prosta i jednolita. Użytkownik może skorzystać z przejrzystego widoku operacyjnego, który pozwala na zarządzanie punktami kontaktu, wdrażanie oraz monitorowanie całej kampanii wielokanałowej.

 

PersonalEffect 8.0 to prawdziwy przełom w technologii marketingu wielokanałowego – stwierdziła Ayelet Szabo-Melamed, Kierownik ds. marketingu produktu w XMPie, firmie należącej do korporacji Xerox. – Oprogramowanie pozwala, aby ultranowoczesne projektowanie i rozwój dla zawartości multimediów cyfrowych online współistniał zgodnie i spójnie wraz z najnowocześniejszym projektowaniem i rozwojem w zakresie mediów drukowanych.

Zgodnie z głosowaniem czytelników magazynu „Quick Printing”, oprogramowanie PersonalEffect (7.0) zdobyło nagrodę w kategorii „Druk zmiennych danych (VDP)” w konkursie Readers’ Choice Top Products Awards. Nagrody te przyznawane są przełomowym produktom, które wzbudziły największe emocje w branży i które w ostatnim roku stały się cennym atutem dla przedsiębiorstw zajmujących się drukiem komercyjnym.