ABW Superbruk, uznany producent kostki brukowej i lider w branży na Podlasiu, zaprezentował swój nowy serwis internetowy. Ideą było zbudowanie strony, która będzie adekwatna do oferty firmy. Kostki brukowe Superbruk są trwałe, funkcjonalne i wyróżniają się doskonałym wzornictwem.  Takie też cechy zyskał nowy serwis.

Zmiany dotyczyły trzech obszarów – wizualnego, technologicznego i funkcjonalnego. Strona www.superbruk.com.pl zyskała gruntownie odświeżoną szatę graficzną, odpowiadającą obecnej komunikacji marketingowej firmy. Jej wygląd jest nowoczesny, minimalistyczny, odpowiada aktualnym kierunkom w projektowaniu. Poprawiono płynność i szybkość działania – niezależnie od wykorzystywanego urządzenia. Treści dostępne w serwisie zostały zaprezentowane w prosty i intuicyjny w nawigacji sposób. Zastosowano sekcje tematyczne przeznaczone konkretnym użytkownikom (np. architektom czy partnerom handlowym). Powstało Biuro prasowe dedykowane do kontaktów z reprezentantami mediów. Ofertę produktową przedstawiono w przemyślany i przejrzysty sposób. Dla niezdecydowanych użytkowników przygotowano też moc inspiracji i porad, jak zaaranżować przydomowa przestrzeń i jakie kostki brukowe do niej wybrać.

W nowym serwisie, znacznie poprawił się system nawigacji i dostęp do  informacji w nim zawartych. Sfera wizualna stała się znacznie atrakcyjniejsza, podkreślając i eksponując dobre wzornictwo produktów firmy.