1 maja ruszyła kampania reklamowa Grześków, promująca kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i najnowszą propozycję marki – Grześki Gofree. Prowadzona pod hasłem „Lekkości im nie odmówisz”, komunikacja realizowana równolegle w telewizji, Internecie, na nośnikach outdoorowych, w kinach i punktach sprzedaży potrwa do końca czerwca br.

Marka Grześki wystartowała z aktywnościami reklamowymi pod hasłem „Lekkości im nie odmówisz”. W najnowszej kampanii promuje kultowe Grześki kakaowe w czekoladzie i swoją najnowszą propozycję – Grześki Gofree, które są jedynymi wafelkami na rynku o lekkiej strukturze gofra z dwoma rodzajami kremów. Działania ukazują Grześki jako nowoczesną markę, dzięki której można odnaleźć w sobie wewnętrzne dziecko oraz poczuć radość i beztroskę każdego dnia.

 

Aktywności obejmują telewizję, Internet, reklamę outdoorową, emisje spotów w sieci kin Multikino oraz działania w placówkach handlowych. Spot reklamowy jest wyświetlany w ogólnopolskich stacjach telewizyjnych TVP, Polsat i TVN, a także kanałach tematycznych. Ponadto zaplanowano sponsoring wybranych programów TV. W Internecie prowadzone są aktywności w serwisach YouTube, Facebook i VoD oraz w wyszukiwarkach SEM. Reklama jest emitowana również na urządzeniach mobilnych. Kampania outdoorowa swoim zasięgiem obejmuje tablice OOH (frontlight 12×4 i 12×3) w ośmiu głównych miastach w Polsce. Akcja uzyskała wsparcie w punktach sprzedaży (standy, gazetki handlowe, końcówki regałów, ekspozycje w strefie kas). Działania potrwają do końca czerwca br.

 

www.grzeski.pl

Link do spotu: https://youtu.be/0GK7nhV4sNk

 

Producentem spotu jest wytwórnia Opus Film. Strategię i kreację przygotowała agencja Just. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Universal McCann. Za kreacje w mediach społecznościowych odpowiada agencja Gong. Działania PR prowadzi agencja Kolterman Media Communications. Kampania trwa od 1 maja do 30 czerwca br.