We wrześniu rusza jesienna kampania kategorii Lojalność i Motywacja Sodexo Benefits and Rewards Services. Tym razem poświęcona będzie trendom w budowaniu lojalności i wsparcia sprzedaży. Kampania potrwa do końca roku i obejmie reklamy w prasie branżowej, działania online oraz Public Relations.

Każdej jesieni firmy intensyfikują swoje działania marketingowe, również te w zakresie budowania lojalności wśród swoich kontrahentów i partnerów biznesowych. Jak zrobić to skutecznie? Skąd czerpać inspiracje? Które narzędzia przyniosą najlepsze rezultaty? Na te i wiele innych pytań będzie można znaleźć odpowiedź w najnowszej kampanii reklamowej Sodexo. Eksperci z wieloletnim doświadczeniem przygotowali materiały merytoryczne opisujące trendy w budowaniu lojalności oraz inspirujące case study. Przedsiębiorcy znajdą również praktyczne porady dotyczące efektywnych rozwiązań w zakresie niewykorzystanych budżetów marketingowych w ramach corocznej akcji Sodexo „Budget cleaning”. Działania promocyjne skupiają się na kształtowaniu świadomości przedsiębiorców w zakresie budowania lojalności bez względu na wielkość i skalę działalności danej firmy.

W jesiennej odsłonie naszej kampanii chcemy pokazać, że budowanie lojalności jest potrzebne tak samo dużym firmom jak i małym przedsiębiorstwom. Chcemy obalić mit, że tylko duże koncerny mogą skutecznie komunikować się ze swoimi partnerami biznesowymi i precyzyjnie odpowiadać na ich potrzeby – komentuje Dariusz Deszczka, Category Manager segmentu Lojalność i Motywacja w Biznesie. Dzięki swojej wiedzy i doświadczeniu eksperci Sodexo umiejętnie dopasowują narzędzia do skali prowadzonego biznesu oraz celu stawianego przez daną firmę. – dodaje.

Kampania będzie prowadzona od połowy września do końca roku w kluczowych mediach marketingowych, a wesprą ją dodatkowe działania internetowe oraz PR.
Kontakt:
Anna Szarek, tel. +48 501 121 711, fax: +22 370 28 87, e-mail : a.szarek@contrust.pl