Xerox wprowadził na rynek nowe wersje  ConnectKey® dla DocuShare® v1.5 oraz ConnectKey dla SharePoint v1.3. To rozwiązania, które pomogą współczesnym zapracowanym biznesmenom bezpiecznie i efektywnie uzyskiwać dostęp do informacji, niezależnie od tego gdzie się oni znajdują.

Oprogramowanie z rodziny ConnectKey rozszerza możliwości urządzeń wielofunkcyjnych opartych na tej właśnie technologii. W przeciwieństwie jednak do tradycyjnych aplikacji, nie wymagają one osobnego serwera, komputera czy narzędzia IT. Są one obsługiwane dzięki bezserwerowym rozwiązaniom, które mogą zostać zainstalowane na urządzeniu wielofunkcyjnym z rodziny ConnectKey przez USB lub za pomocą CentreWare Internet Services.

Elastyczne podejście do zarządzania dokumentami

Xerox ConnectKey dla DocuShare v1.5 jest jednoprzyciskowym narzędziem skanowania, łatwym do skonfigurowania i użycia, pomagającym szybko i sprawnie zamienić dokumenty z wersji papierowej do elektronicznej. Pozwala ono administratorowi DocuShare przyporządkować konkretne przyciski urządzenia do wyselekcjonowanych zadań tak, aby użytkownicy mogli bez problemu skanować dokumenty, segregować je w elektronicznych folderach lub przesyłać za pomocą e-maila.

Nowe rozwiązanie ConnectKey dla DocuShare v1.5, dzięki funkcji Single Sign-on, oferuje również bezpieczną autentykację i może być używany nawet przy aktywnym zabezpieczeniu typu firewall. Ponieważ informacja jest wyodrębniana ze skanowanego dokumentu, użytkownicy mogą bezpośrednio wprowadzić jego docelową lokalizację. Z menu urządzenia wielofunkcyjnego użytkownik może również ustawiać dodatkowe właściwości zapisywanych dokumentów.

Uproszczony obieg dokumentów a biurowa produktywność

Rozwiązanie sprawdzi się w biurze, którego nieodłącznym elementem codziennego funkcjonowania jest konieczność archiwizowania i dzielenia się  papierową dokumentacją. Użytkownicy korzystający z urządzeń wielofunkcyjnych Xerox mogą bezpośrednio umieszczać dokumenty w konkretnym folderze, tak jak na komputerze, przeglądać bazy danych czy nazywać i indeksować informacje w dokumencie zanim go zeskanują.