Sokołów S.A. wychodzi naprzeciw potrzebom branży HORECA. Najnowszymi propozycjami produktowymi firmy są dziczyzna i drób.

Nieustannie rozwijamy naszą ofertę skierowaną do branży HORECA – mówi Mieczysław Walkowiak, Wiceprezes Zarządu ds. Handlu i Marketingu. – Udoskonalamy ją, wprowadzamy nowe produkty – tak, by spełniała oczekiwania restauratorów. Praktycznie to szefowie kuchni podpowiadają nam, jakie zmiany musimy wdrożyć, by jeszcze lepiej dostosować naszą ofertę do ich wymagań.

Na tej podstawie Sokołów S.A. wprowadził nowy asortyment z dziczyzny i drobiu. Są to produkty niezwykle wartościowe pod względem odżywczym, zawierające mniejszą ilość kalorii i tłuszczów (nienasyconych i wielonasyconych) oraz dużą ilość łatwostrawnego białka, cennych witamin i składników mineralnych. Szefowie kuchni poszukują wiarygodnych i sprawdzonych dostawców dziczyzny.

Nowa oferta Sokołowa obejmuje szeroki asortyment dziczyzny – mięso z sarny, dzika, jelenia, wkrótce także kuropatwy, bażanta czy przepiórki – dodaje Mieczysław Walkowiak. – Produkty z dziczyzny w formie mrożonej są dostępne w kilku Centrach Dystrybucji na terenie Polski (Warszawa ul. Matuszewska, Kraków, Poznań, Gdańsk). W drugim etapie zapewnimy dostępność tych produktów na terenie całej Polski. Dziczyznę można również nabyć w naszych sklepach własnych (Warszawa ul. Korkowa, Wołomin, Tychy), a docelowo planujemy jej dostępność w każdym z naszych sklepów własnych Delikatesy Mięsne Sokołów.

Sokołów S.A. prowadzi również inne działania usprawniające współpracę z branżą HORECA, dostosowując dystrybucję do potrzeb obsługi klientów. Organizowane są akcje promocyjne
i pokazy kulinarne, podczas których Doradca Kulinarny Sokołów S.A. Dominik Moskalenko udziela fachowych informacji o produkcie, jego zaletach i możliwościach przyrządzania.