Marka Czas na Herbatę w tym roku obchodziła już 19-te urodziny. Przez ten okres zdążyła zdobyć uznanie wśród wielu klientów, których grono sukcesywnie się poszerza. Dynamiczny rozwój sprawia, że zwiększeniu ulega także liczba sklepów marki Czas na Herbatę. W październiku tego roku otworzono, aż cztery nowe lokale. 

Czas na rozwój

Marka Czas na Herbatę systematycznie realizuje swoją strategię rozwoju, czego najlepszym dowodem jest otwarcie, aż czterech nowych sklepów w ubiegłym miesiącu. Wśród nowych salonów dwa stanowią sklepy własne, natomiast kolejne dwa to sklepy franczyzowe, będące istotnym filarem rozbudowy sieci na terenie kraju. Popularność tego modelu współpracy z marką Czas na Herbatę wynika głównie z życzliwego podejście do franczyzobiorców, a także interesujących rozwiązań, które bez wątpienia owocują ich zaufaniem.

Pierwszy z nowych lokali franczyzowych otwarty został 01.10.2016r. w Galerii Solnej w Inowrocławiu, drugi – 06.10.2016r. w Galerii Wołomin. Sklepy własne z kolei, rozpoczęły swoją działalność 19.10.2016r. w centrum najnowszej generacji Posnania w Poznaniu, a także 21.10.2016r. w Galerii Metropolia w Gdańsku. Co wpłynęło na wybór właśnie tych miejsc? – Oferty nowych lokalizacji są owocem naszych poszukiwań, jak i propozycji, które do nas napływają. Każdą z nich sprawdzamy pod względem biznesowym. Mając dziewiętnaście lat doświadczenia kierujemy się analizą lokalnego rynku oraz koncepcji przedstawianej przez wynajmującego, powierzchnią i kształtem lokalu, jego umiejscowieniem, kosztami związanymi z otwarciem oraz prowadzeniem – mówi Marta Głowska Dyrektor Ds. Rozwoju Sieci Czas na Herbatę. Punkty  w Inowrocławiu i Wołominie są jedynymi sklepami marki Czas na Herbatę w tych miastach, w Poznaniu jest to już trzecia lokalizacja, a w Gdańsku druga.

W nowo otwartych salonach marka Czas na Herbatę zadbała także o uświetniające to wydarzenie atrakcje. Na klientów czekały bowiem wyjątkowe propozycje, począwszy od degustacji herbacianych, przez upominki dla kupujących i na specjalnych rabatach kończąc.  

Otwarcie czterech nowych sklepów w jednym miesiącu stanowi ogromny sukces, który potwierdza mocną pozycję marki Czas na Herbatę na polskim rynku herbacianym. To oczywiście nie koniec inwestycji. – Mogę potwierdzić, że już niebawem przed nami dwa kolejne otwarcia, z których jedno nastąpi w kolebce naszej marki, czyli we Wrocławiu – zapowiada Marta Głowska.

metropolia