Z początkiem września rusza program bonusowy dla Partnerów Xerox. Każdy handlowiec, który zarejestruje się w Xerox eXtra Club będzie mógł za zakupiony sprzęt zbierać punkty, które następnie wymieni na nagrody.

Xerox eXtra Club to propozycja dla handlowców, którzy dokonują zakupów u autoryzowanych dystrybutorów Xerox: tj. AB S.A., ABC Data S.A., River Jacek Bator S.J., Tech Data Sp. z o.o. Rozpoczynający się
1 września program potrwa rok i pozwoli na zdobycie doładowań do kart przedpłacowych oraz innych nagród uwzględnionych na stronie internetowej extra club. Znajduje się tam także lista premiowanych produktów.

Założeniem Xerox eXtra Club jest docenienie jak największej liczby naszych Partnerów za ich intensywną pracę, ale również zainteresowanie naszą ofertą nowych firm, nie współpracujących dotąd z Xerox. Chcemy zmotywować do osiągania jak najlepszych wyników sprzedażowych z Xerox. Ważnym elementem portalu będzie też komunikacja z Partnerami poprzez zamieszczanie informacji o promocjach, szkoleniach czy innych aktualnościach – mówi Katarzyna Budna, Office Marketing Manager Xerox Polska.

Handlowcy, którzy chcą wziąć udział w programie zobowiązani są do posiadania zgody pracodawcy lub uprawnionego przełożonego. Aby dołączyć do Xerox eXtra Club należy zarejestrować się w serwisie www.extraclub.xerox.pl i zapoznać się z postanowieniami regulaminu programu.

Xerox Polska po raz kolejny przyczynia się do budowania standardów sprzedaży, motywując Partnerów handlowych do osiągania jak najlepszych wyników. Prowadzenie działań z zakresu wsparcia sprzedaży jest jednym z elementów strategii firmy. W marcu br. Partnerzy Xerox, którzy wygrali jeden z konkursów sprzedażowych za realizację planu w zakresie urządzeń i materiałów eksploatacyjnych firmy, wyjechali w rejs po Archipelagu Wysp Bahama.