Agencja strategiczno-kreatywna BE7 opracowała strategię, tożsamość wizualną, opakowania produktów oraz odpaliła sklep internetowy marki Zdrowo Namieszane, która debiutuje na polskim rynku.

 

Założycielka marki, Anna Paprocka, od lat pasjonuje się zdrowym jedzeniem, a produkty które właśnie wchodzą do sprzedaży powstały w jej kuchni podczas długich poszukiwań przepisów na zdrowe zamienniki popularnych, ale niezbyt zdrowych dań.

 

Jak sama mówi – To produkt, którego sama bezskutecznie poszukiwałam na sklepowych półkach. Nie jest łatwo zastąpić białą mąkę pszenną zdrowymi zamiennikami takimi jak mąka gryczana czy kokosowa i utrzymać dobry smak. Nam się udało. Nasze mieszanki składają się z wyłącznie zdrowych składników i superfood a jednocześnie, co wcale nie jest oczywiste, smakują jak te „niezdrowe” czyli po prostu pysznie! Do tego są szybkie i proste w przygotowaniu. Taka mała zdrowa rewolucja.

 

Marka Zdrowo Namieszane wchodzi na polski rynek z superfood’owymi mixami do przygotowania zdrowych pyszności. Powstała z myślą o tych, którzy pomimo tego, że żyją szybko, cały czas zwracają uwagę no to, co jedzą. Świadomie eliminują produkty zawierające podejrzane, niezdrowe składniki, pragnąc jednocześnie maksymalizować ilość tych najbardziej wartościowych. – Tworząc strategię i tożsamość marki, mieliśmy na uwadze to jak łączy ona wartości istotne dla dwóch różnych światów. Z jednej strony mamy zdrowe, domowe przepisy utrzymane w trendach fit, z drugiej są wszyscy Ci ludzie, którzy żyją w ciągłym niedoczasie i zależy im na tym, aby wsztystko było gotowe „od ręki”. – mówi Adam Diakowski, Creative Director BE7

 

Ten sam zamysł przyświecał projektom opakowań, które opierają się przede wszystkim na apetycznych zdjęciach gotowych produktów i przykuwają uwagę do efektu końcowego – smacznego, zdrowego wypieku.