Nowa kampania informacyjna w Warszawie

Warszawa, dnia 16 kwietnia 2014 r., internetowe delikatesy bdsklep.pl od początku kwietnia realizują kampanię reklamową w Warszawie. Jej główne hasło to „odzyskaj czas na rzeczy ważne”. Na bilbordach, cityscrollach i autobusach w centrum miasta można zobaczyć przekaz zachęcający do zakupów w bdsklep.pl.

 

Hasło „Odzyskaj czas na rzeczy ważne” podkreśla wygodę internetowych zakupów w bdsklep.pl. Kampania wizualna składa się z czterech bilbordów prezentujących główny przekaz marketingowy:

•KUPUJĘ KIEDY CHCĘ –codzienne zakupy całą dobę.

•NIE „DŹWIGAM” –codzienne zakupy z dostawą do domu.

•NIE STOJĘ W KOLEJKACH –codzienne zakupy bez kolejek.

•WSZYSTKO W JEDNYM MIEJSCU –codzienne zakupy spośród 20 000 produktów.

 

Kampania realizowana jest również za pośrednictwem stacji radiowych (Tok FM i Rock Radio). W spotach reklamowych główny nacisk został położony na promocję misji firmy. „Odzyskaj czas na rzeczy ważne” pokazuje konsumentom korzyści z codziennych zakupów internetowych i z tego, że dzięki ich regularności oszczędzają nie tylko pieniądze, ale przede wszystkim czas, który mogą poświęcić na rzeczy dla nich istotne. Dodatkowo w wybranych lokalizacjach rozdawane są ulotki z kodem rabatowym zachęcające potencjalnych klientów do zakupów. Bdsklep.pl podpisał również umowę na wsparcie PR z agencją Communico Arts, a kampanię uzupełniają działania mailingowe i wzmożona promocja w internecie.

 

„Jesteśmy jednym z pierwszych w Polsce internetowych supermarketów – mówi Paweł Paszkowski Dyrektor Zarządzający bdsklep.pl. Istniejemy na rynku od 2006 roku jako jeden z pierwszych internetowych sklepów spożywczych. W naszej ofercie można znaleźć ponad 20 000 produktów takich jak: artykuły spożywcze, kosmetyki, produkty dziecięce, chemię gospodarczą, alkohol, a także produkty zoologiczne. Nasi pierwsi klienci oszczędzili przez te 8 lat korzystania z naszych usług ok. 700 godz. do wykorzystania na ważniejsze rzeczy niż stanie w korkach, dojazdy, kolejki przy kasach. Nie posiadamy jednak produktów świeżych gdyż uważamy, że takie najlepiej jest kupować u sprawdzonych lokalnych dostawców ” – dodaje.

 

Przez prawie 8 lat działalności sklep zdobył ponad 220 tys. zadowolonych klientów, którzy realizują zamówienia na terenie całej Europy. Firma zatrudnia ponad 50 osób odpowiedzialnych za dobór produktów, obsługę klienta i funkcjonowanie sklepu.

 

„bdsklep.pl jest obecnie największym w Polsce supermarketem stricte internetowym – kontynuuje Paszkowski. Nie posiadamy stacjonarnych punktów sprzedaży, dzięki czemu nie mamy żadnych ograniczeń związanych z szerokością asortymentu. Ogromnym atutem sklepu jest fakt, że wysyłamy zamówienia w każde miejsce zarówno w Polsce, Europie jak i na Świecie. Dostaw nie ograniczamy terytorialnie i nie uzależniamy od wielkości miejscowości czy odległości od punktów sprzedaży. Wg danych Opineo.pl jesteśmy aktualnie najlepiej ocenianym przez klientów sklepem w sektorze e‑grocery.”