W tym roku, na warszawskim Autodromie na Bemowie, emocje i gorącą atmosferę wśród wolontariuszy MotoOrkiestry Świątecznej Pomocy podgrzewał Pan Pomidor & Company.

 

Producent wsparł akcję zbierania środków na wyrównanie szans w leczeniu noworodków, oferując porcję ciepła wolontariuszom MotoOrkiestry Świątecznej Pomocy. Świeże i gorące zupy Pan Pomidor rozgrzewały i napędzały pozytywną energią wszystkich kwestujących.

 

„Finał WOŚP to wyjątkowe wydarzenie, podczas którego ludzie jednoczą się, aby pomagać innym. Zawsze bardzo podziwialiśmy zaangażowanie wolontariuszy, którzy przez wiele godzin, bez względu na pogodę, z niesłabnącym zaangażowaniem zachęcają Polaków do wspierania potrzebujących. W tym roku, oferując zupy Pan Pomidor, chcieliśmy udzielić im realnego, ciepłego wsparcia. Mamy nadzieję, że nasz gorący posiłek dodał im energii na resztę dnia” – powiedziała Aleksandra Kaszkowiak – Niewola, marketing manager Pan Pomidor & Company.

 

Inicjatywą serwowania zup wśród wolontariuszy producent zainicjował akcję „Porcja ciepła od Pana Pomidora”, w ramach której na ulicach Warszawy będzie można spróbować świeżych zup kremów Pan Pomidor.