Castorama Polska sp. z o.o. zakończyła jubileuszową loterię z okazji swoich 17 urodzin. W tym roku firma przekazała swoim klientom ponad 170 000 nagród. Podczas finału akcji przedstawiciele Castoramy wręczyli Panu Pawłowi, który zrobił zwycięskie zakupy w sklepie w Skierniewicach, kluczyki do nagrody głównej, czyli samochodu Volkswagen Tiguan.

Coroczna akcja urodzinowa Castorama Polska jest ogromnym przedsięwzięciem, w którego organizację angażują się pracownicy we wszystkich 69 sklepach Castorama. Tegoroczna edycja rozpoczęła się 21 marca, a zakończyła 19 kwietnia. Jej finałem było wręczenie nagrody głównej w sklepie w Skierniewicach. Szczęśliwym zdobywcą okazał się Pan Paweł, który zrobił zakupy za ok. 150 zł. Z okazji 17-tych urodzin Castorama przygotowała mnóstwo atrakcji dla swoich klientów. Czekała na nich m.in. specjalna oferta produktowa, prezentowana w urodzinowych gazetkach. Mogli oni skorzystać również z urodzinowego kredytu 0% oraz atrakcyjnych rabatów, do których wykorzystania uprawniały e-kupony rozsyłane drogą elektroniczną wśród osób znajdujących w bazie Castoramy. Nie można pominąć również działań skierowanych do internautów, np. akcji angażującej blogerów i vlogerów pasjonujących się tematyką DIY („do it yourself”).

Loterie urodzinowe stały się już tradycją w naszej firmie. W ich organizację angażuje się cały zespół. Szykując specjalne atrakcje dla klientów, chcemy m.in. podkreślić naszą wdzięczność za wszystkie wspólne lata. Od momentu otwarcia naszego pierwszego sklepu w Polsce w 1997 roku Polacy chętnie korzystają z naszej oferty i darzą nas zaufaniem. Wśród marketów budowlanych, Castorama to najpopularniejszy sklep w Polsce. Jesteśmy postrzegani jako firma zapewniająca najlepsze ceny oraz wysoką jakość produktów i usług, a zwłaszcza fachowe doradztwo.” – mówi Sławomir Rogowiec, dyrektor ds. komunikacji i zarządzania zmianą w Castorama Polska.

„Z okazji urodzin zawsze chcemy zaoferować klientom dodatkowe atrakcje. Staramy się, aby każdego roku były one coraz ciekawsze. Powodzenie tych akcji jest też efektem ponadprzeciętnego zagazowania ekip we wszystkich sklepach, zwłaszcza doradców handlowych, dla których również jest ważne święto.” – mówi Elwira Ożóg, Specjalista ds. Komunikacji Marketingowej Castorama Polska.

W tegorocznej akcji Castorama Polska zwiększyła liczbę nagród w loterii urodzinowej aż o ponad połowę – do przeszło 177 300. Klienci robiący zakupy na dowolną kwotę wygrywali m.in. karty podarunkowe o wartości 10, 20, 50, 100 i 1000 zł. Wśród nagród były też upominki np. śrubokręty z dodatkowymi końcówkami, latarki indukcyjne, scyzoryki, rękawice ochronne i narzędzia wielofunkcyjne.

***

Castorama Polska Sp. z o.o. działa na rynku od 1994 roku. W 1997 roku spółka uruchomiła swój pierwszy sklep w Warszawie, przy ulicy Popularnej. Obecnie firma prowadzi sprzedaż w 72 obiektach na terenie całego kraju (w tym 69 Castoram i 3 Brico Depot). Ich łączna powierzchnia handlowa wynosi 460 tys. m2. Spółka zatrudnia ponad 10 tys. pracowników. Sklepy Castorama zajmują pierwsze miejsce w kategorii DIY („do it yourself”) w Polsce.

 

Kontakt prasowy:

Made in PR
Marta Białasiewicz
ul. Naruszewicza 10/1
02-627 Warszawa
Tel.: .(+48 22) 646 00 10;
e-mail: m.bialasiewicz@madeinpr.pl