Wnętrze baru, przygaszone oświetlenie.
Za kontuarem krząta się barman. Podchodzi klient ze zdecydowanym życzeniem: – Poproszę Coca-Colę. Barman, w rolę którego wcielił się sam Piotr Fronczewski, serwuje Coca-Cola Original i Coca-Cola Zero Cukru. W końcu spragniony klient w osobie wpływowego youtubera ReZiego… lubi obie.

„Ikona powraca” to efekt konsekwentnie wdrażanej w Polsce od 2016 r. strategii „One brand”. Zakłada ona pozycjonowanie wszystkich produktów Coca-Cola jako jednej marki o różnych wariantach, tak by promować wybór
Coca-Cola zgodny z preferencjami konsumentów. Po raz pierwszy do telewizyjnej kampanii dedykowanej „One brand” zaproszono duet ambasadorski.

 

W reklamie „Ikona powraca” Piotr Fronczewski wciela się w postać charyzmatycznego barmana i symbolicznie przenosi widza w czasy, gdy w stacjach radiowych i telewizji towarzyszyły nam utwory Franka Kimono. Tego głosu nie da się bowiem z nikim pomylić! Co więcej, jest to też „mrugnięcie okiem” do młodszej grupy wiekowej, kojarzącej aktora z pewnym bardzo znanym teledyskiem, hitem polskiego internetu sprzed 10 lat. Z kolei spragniony Coca-Cola klient to rozpoznawalny wśród młodszego pokolenia youtuber ReZi, którego kanał subskrybuje ponad 3,5 mln użytkowników. Razem w punkt oddają różnorodność fanów świata Coca-Cola.

Współpraca z Piotrem Fronczewskim była dla mnie ogromną przyjemnością. Cieszę się, że miałem okazję poznać ikonę polskiej kinematografii. Atmosfera na planie była bardzo przyjazna. Ta kampania jest idealnym przykładem połączenia dobrego klasyka z dynamiczną teraźniejszością – powiedział ReZi.

 

W kampanii „Ikona powraca” pojawia się jeszcze trzecia ikona: szklana butelka Coca-Cola, zwana od anglojęzycznej nazwy butelką konturową. Doskonale wszystkim znany kształt to ponadczasowy symbol marki i nośnik pozytywnych emocji. Możesz oglądać telewizję i zobaczyć Coca-Cola i wiesz, że prezydent pije Colę, Liz Taylor pije Colę i pomyśl, że ty też możesz pić Colę. Wszystkie Cole są takie same i wszystkie Cole są dobre. Liz Taylor to wie, prezydent to wie i ty to wiesz – powiedział Andy Warhol. I miał rację! A my mamy dobrą wiadomość: od stycznia Coca-Cola w szklanej butelce zadebiutuje na sklepowych półkach, już nie tylko
w kawiarniach czy restauracjach.