Badania przeprowadzone w grupie 15 000 polskich respondentów i 70 branżowych ekspertów, konkurencja ponad 2300 marek i 110 kategorii konkursowych, spośród których wybrano najbardziej rozpoznawalne i godne polecenia marki. W tegorocznej edycji wydarzenia Superbrands – jednego z szerzej zakrojonych konsumenckich badań siły i wizerunku marki w Polsce, firma Roca otrzymała tytuł Superbrands 2015/2016.

Superbrands to międzynarodowa organizacja, która od ponad 20 lat bada marki konsumenckie i biznesowe na lokalnych rynkach w ponad 80 krajach. Jej celem jest wyłonienie najsilniejszych na danym rynku firm: polecanych przez konsumentów oraz docenianych przez profesjonalnych ekspertów wchodzących w skład Rady Marek. Kluczowym elementem badania są wyniki ankiety przeprowadzanej przez niezależny instytut badawczy ARC.

Firmy, które z sukcesem zakończą cały Proces Certyfikacji uzyskują tytuł Superbrands. W tegorocznej edycji wyróżnienie najsilniejszej marki w kategorii ceramika sanitarna otrzymała firma Roca Polska. Konsumenci głosując na tę markę, pokazali, że funkcjonalność i niepowtarzalny design jej produktów jest dla nich kwestią priorytetową przy podejmowaniu decyzji zakupowych. Gala rozdania nagród odbędzie się w maju 2016 roku.

 

Superbrands_logo