Ponad 15 000 konsumentów, 3 000 marek i 60 branżowych ekspertów. Tak przedstawia się bilans Superbrands 2014/2015 – prestiżowego konkursu dla najlepszych marek konsekwentnie dbających o swój wizerunek i stabilny rozwój na rynku. W tegorocznym gronie laureatów znalazła się również marka Roca.

W tegorocznym zestawieniu konkursu znalazła się również marka Roca, zdobywając tytuł Superbrands 2014/2015 w kategorii ceramika sanitarna. To potwierdzenie zaangażowania firmy w tworzenie produktów odpowiadających aktualnym potrzebom użytkowników; funkcjonalnych rozwiązań łazienkowych, odznaczających się jednocześnie ekologicznymi rozwiązaniami oraz ciekawym wzornictwem.

Tytuł Superbrands jest szczególnym wyróżnieniem ze względu na prestiż i międzynarodową rangę konkursu. Jednak przede wszystkim jesteśmy dumni, że nasze produkty spotykają się z uznaniem oraz zainteresowaniem konsumentów – dodaje Joanna Dec-Galuk, Marketing Manager w Roca Polska.

Superbrands to konkurs z 20-letnią tradycją na świecie, w Polsce obecny już od 10 lat. Jego celem jest wyłonienie listy najlepszych na danym rynku marek: znanych konsumentom, godnych polecenia oraz docenianych przez profesjonalnych ekspertów. Kluczowym elementem badania wyłaniającym zwycięzców są wyniki ankiety przeprowadzanej przez niezależny instytut badawczy ARC Rynek i Opinia wśród konsumentów. Pytania dotyczą znajomości wspomaganej, wizerunku oraz archetypu marki. Najwyżej ocenione brandy są następnie poddawane weryfikacji ekspertów, a suma wszystkich głosów pozwala na wytypowanie listy uhonorowanej tytułem Superbrands 2014/2015.

 

Więcej informacji na temat tegorocznej edycji konkursu można znaleźć na stronie http://superbrands.pl/