Nowa kampania medialna największej firmy zarządzającej wierzytelnościami w Polsce

Już dziś rusza nowa kampania Grupy KRUK. Firma po raz kolejny zwraca się do osób zadłużonych i podaje im pomocną dłoń. Tym razem tematem jest wpływ nadmiernego zadłużenia na relacje rodzinne.

Od 4 września do 7 grudnia na antenie Telewizji Polskiej, Polsatu, TVN-u oraz kanałów tematycznych emitowane będą 30-sekundowe spoty, a także plansze sponsorskie Grupy KRUK. Za kreację i produkcję spotu odpowiadają Grey Group i Dom produkcyjny D35. Za zakup mediów odpowiada natomiast dom mediowy Easy Media. W jesiennej kampanii firma postawiła na komunikowanie negatywnego wpływu zadłużenia na rodzinę. Spoty pokazują, jak długi niszczą relacje rodzinne i odbijają się na dzieciach, negatywnie wpływając także na ich przyszłość.

Reżyser, Konrad Aksinowicz, przedstawił w spocie historię mężczyzny, który obserwując zabawę swojego syna, w myślach przeprasza go za konsekwencje wynikające z posiadania długów. Ojciec martwi się o przyszłość swojego syna, na którą negatywny wpływ mogą mieć problemy finansowe rodziców. Głównym celem spotu jest pokazanie, że podejmując decyzję o kontakcie z KRUK-iem i wspólnym poszukaniu rozwiązania problemu zadłużenia, ojciec wykazuje się odpowiedzialnością i troską o rodzinę i przyszłość dziecka.

Link do spotu: https://www.youtube.com/watch?v=IlQ0nODRjs8

W kampanii jesiennej zostanie także użyta znana z kampanii wiosennej zielona koperta z Dobrą wiadomością, która zostanie wysłana do osób zadłużonych.

Wciąż wiele osób nie zdaje sobie sprawy, jak negatywnie problemy finansowe mogą wpłynąć na bieżąca sytuację rodziny oraz jej przyszłość. Nową kampanią chcemy pokazać, jak ważny jest to problem. Już od dłuższego czasu staramy się edukować Polaków, jak poradzić sobie z nadmiernym zadłużeniem. Dobro naszej rodziny to bardzo ważny powód, dla którego warto zadbać o swoje finanse – mówi Anna Lipiec z Grupy KRUK.

W czasie trwania kampanii, 17 listopada, już po raz 6. będzie obchodzony Dzień bez Długów. Z tej okazji Grupa KRUK będzie szeroko mówiła na temat wpływu długów na rodzinę oraz zachowaniu w sytuacji zadłużenia. W prasie poradnikowej zostaną wyemitowane specjalne artykuły poświęcone tej tematyce. W grudniu natomiast  do osób zadłużonych zostaną wysłane poradniki Jak wyszliśmy z długów. Historie i porady osób zadłużonych, jako inspiracja do działania.

W nowej odsłonie pojawi się także strona naszedlugi.pl, która od lat edukuje osoby zadłużone, jak poradzić sobie z problemami finansowymi.

Działania podjęte przez Grupę KRUK mają uzmysłowić osobom zadłużonym realny problem, jakim jest zadłużenie, ale także zachęcić do działania i przekonać, że nawet z bardzo trudnej sytuacji często udaje się wyjść na finansową prostą. Tegoroczne hasła: Pomożemy ci wyjść z zadłużenia i Rodzina bez długów pokazują, że długi nie wpływają tylko na osobę zadłużoną, lecz także na jej najbliższych.