Jak Coca Cola, czyli trzecia najbardziej wartościowa marka na świecie, poprawiła kontakt z klientem, dzięki nowoczesnemu oprogramowaniu? W jaki sposób innowacyjne technologie pomagają wspierać wzrost małych i średnich przedsiębiorstw? Jak zbudować profesjonalną mapę podróży klienta, dzięki czemu kontakt z nim będzie prostszy, bardziej bezpośredni i indywidualny? Odpowiedzi na te pytania będzie można uzyskać podczas branżowej konferencji Salesforce Essentials, w której weźmie udział blisko 600 przedstawicieli biznesu.

Wśród zaproszonych są między innymi: Matt Gorniak Senior Vice President z Salesforce, przedstawiciele firmy informatycznej PerfectGym, tworzącej oprogramowanie dla klubów fitness oraz charytatywnej Fundacji Gajusz, którzy opowiedzą o wykorzystaniu chmury, mobilności, internetu rzeczy i sztucznej inteligencji w komunikacji z klientem. Prof. n. dr hab. Dariusz Szostek, współautor koncepcji e-sądu i autor projektu elektronicznego biura podawczego, omówi najważniejsze kwestie związane z zawieraniem umów cloud. Ponadto swoimi doświadczeniami podzielą się również sponsorzy konferencji: Deloitte Digital, Craftware, Cloudity, Britenet, Finally, PwC oraz Enxoo.

 

Agenda konferencji Salesforce Essentials 2017:

Sala główna
08:30 – 09:30 Rejestracja oraz Śniadanie
09:30 – 10:30 Myśl przewodnia: Our Path Together (in English)

Matt Górniak, Senior Vice President of Salesforce opowie wraz z przedstawicielami PerfectGymFundacji Gajusz o przyszłości trendu Customer Engagement. Wyjaśni jak innowacyjne firmy osiągają najwyższy poziom sukcesu komunikując się z klientem w zupełnie nowy sposób z wykorzystaniem chmury, mobilności, IoT i sztucznej inteligencji. Zaprezentuje rozwiązanie „Einstein” oraz inne nowe technologie, które całkowicie zmienią sposób pracy w sprzedaży, serwisie, marketingu i IT.

10:30 – 11:00 Przerwa na kawę
11:00 – 11:45 Bądź gotowy na przyszłość – jak przekroczyć bariery cyfrowe z Deloitte Digital i Salesforce
11:45 – 12:30 Sales Cloud – Digitalizacja Sprzedaży
12:30 – 13:30 Obiad i networking
13:30 – 14:15 Regulacje prawne w chmurze

Dekalog umów cloud computing i zmiany w zakresie RODO. Prof. n. dr hab. Dariusz Szostek – Wykładowca, radca prawny, członek PAN Katowice, współautor koncepcji e-sądu, autor koncepcji elektronicznego biura podawczego, ekspert sejmowy i autor szeregu publikacji o zagadnieniach prawnych związanych z zawieraniem umów na usługi cloud poprowadzi wykład na temat standardów i najważniejszych kwestii z tym związanych.

14:15 – 15:00 Service Cloud: Przekształcenie Obsługi Klienta – od transakcji do dialogu

Postępujące zmiany technologiczne przyzwyczaiły Klientów do oczekiwania i wymagania więcej w każdej dziedzinie życia oraz przy okazji każdego doświadczenia zakupowego. W świecie, w którym stawiamy Konsumenta w centrum działań firmy, obsługa klienta staje się czynnikiem wyróżniającym, a często decydującym o współpracy. Opowiemy, jak wykorzystać nowoczesne rozwiązania, aby być bliżej Klienta i móc dostarczyć mu prawdziwie osobistych doświadczeń 1:1. Także dlaczego Coca Cola postrzegana jako trzecia najbardziej wartościowa marka na świecie zdecydowała się wspierać swój kontakt z Konsumentem przy użyciu rozwiązań Salesforce.

15:00 – 15:30 Przerwa na kawę
15:30 – 16:15 Salesforce for Marketing: Poprowadź klienta połączonymi kanałami komunikacji zwiększając poziom jego emocji względem twojej marki i budując jego zaangażowanie

Marketing odgrywa kluczową rolę w ustalaniu standardów customer experience wprowadzając mapę podróży klienta różnymi kanałami komunikacji w której każdy z nich czuje się wyjątkowy. Klient wymaga i oczekuje indywidualnego podejścia oraz bezpośredniej i obustronnej relacji, a nie masowego przekazu. W zbudowaniu takiej mapy często przeszkadza mnogość narzędzi, kanałów i ilość czynności jaką należy do tego wykonać. Extradom.pl oraz Pernod Ricard podpowiedzą nam na co zwrócić szczególną uwagę w takim projekcie.

16:15 Podsumowanie, loteria i zakończenie wydarzenia
Pokoje szkoleniowe
11:45 – 12:30 Find, Win, Keep- Grow! Panel poświęcony małym i średnim przedsiębiorstwom

Firmy w początkowej fazie wzrostu zazwyczaj borykają się z wieloma wyzwaniami. W trakcie tej sesji pokażemy jak innowacyjne technologie i nowatorskie podejście do klienta pomagają aktywnie i skutecznie wspierać wzrost małych i średnich przedsiębiorstw. Dowiedz się jak znaleźć, zachęcić do współpracy, zatrzymać klienta i z impetem ruszyć w przyszłość.

12:30 – 13:30 Obiad i networking
13:30 – 14:15 5 sposobów na maksymalizację ROI w Salesforce (Craftware)
14:15 – 15:00 Sesja finałowa
15:00 – 15:30 Przerwa na kawę
16:15 Podsumowanie, loteria i zakończenie konferencji

 

Konferencja Salesforce Essentials jest organizowana przez znaną amerykańską firmę Salesforce, która jest producentem jednego z wiodących systemów do zarządzania relacjami z klientami (CRM). Wykorzystuje ponadto technologię cloud computing i stoi za oprogramowaniem Einstein, opierającym się na wykorzystaniu sztucznej inteligencji

Podczas konferencji, która zostanie zorganizowana 11 maja, uznani międzynarodowi eksperci omówią między innymi wspomniane wyżej zagadnienia oraz rozwiązania Commerce Cloud, Quip i Lightning. Wcześniej to coroczne wydarzenie miało miejsce w Dubaju, Londynie oraz Paryżu. 11 maja po raz trzeci przedstawiciele branży pojawią się w Warszawie, tym razem w Hotelu DoubleTree by Hilton.

Konferencja będzie trwać od 8:30 do 17:00. Wstęp jest bezpłatny, wystarczy zarejestrować się na stronie:

https://www.salesforce.com/eu/events/details/essentials-warsaw-11052017/

Konferencję organizuje dla Salesforce Tomasz Bonek Marta Smaga Sp. z o.o. – firma specjalizująca się w kompleksowej obsłudze PR-owej i e-marketingowej, w tym w organizacji konferencji i szkoleń. Patronem medialnym konferencji jest portal Interaktywnie.com.