Wydawać by się mogło, że temat sposobów dokonywania zakupów został już niemal całkowicie wyczerpany, że mamy już wszystko o czym mogliśmy tylko śnić – albo jeszcze więcej. Zakupy możemy robić: „manualnie” – wybierając się do sklepu i przebierając produkty, przez telefon – wybierając produkty np. z katalogu wysyłkowego, przez Internet – wyszukując produkty w sklepach internetowych…
Każdy z tych sposobów ma swoje minusy: żeby wybrać się do sklepu na poszukiwania np. odpowiednich butów, potrzebny jest przede wszystkim czas i – nawet w jeszcze większej ilości niż czas – cierpliwość. Zakupy przez telefon to już raczej przeżytek i mało kto decyduje się na tę formę. Zakupy internetowe mają tę zaletę, że możemy robić je kiedykolwiek i gdziekolwiek – jednak często nasze wyobrażenia o produkcie są rozbieżne z tym, co znajdujemy w przesyłce. Czy nie ma więc złotego środka?

Złoty środek już jest – firma JBND Solutions Sp. Z o.o. z Poznania postanowiła połączyć to, co najlepsze we wszystkich sposobach dokonywania zakupów, opakować to w nowoczesną technologię i zaprezentować swoją usługę pod nazwą „See more interactive”.

„See more interactive” to nowatorskie rozwiązanie, pozwalające na prezentowanie oferty produktowej osobom zainteresowanym za pomocą interaktywnej, inteligentnej prezentacji.
Prezentacja wykrywa odbiorcę i rozpoznaje zdefiniowane parametry takie, jak płeć, wiek czy wzrost. Dzięki temu możliwe jest dostosowanie wyświetlanych treści do preferencji odbiorcy: paniom zostanie zaprezentowana konfekcja damska, panom – najnowsza linia krawatów, a dzieciom – oferta działu zabawek. Funkcja rozpoznawania odbiorcy wg zdefiniowanych parametrów ma również tę zaletę, że nie wyświetli dzieciom reklam o treściach dla nich nie przeznaczonych.

Prezentacja posiada wszystkie niezbędne elementy, takie jak: podkład dźwiękowy, elementy tekstowe i graficzne. Pozwala to na dużą swobodę w kreowaniu oferty i daje wiele możliwości prezentacji treści.

Sterowanie prezentacją odbywa się za pomocą uprzednio określonych gestów, np. ruch prawą ręką będzie powodował zmianę slajdu na następny, ruch lewą ręką – powrót do poprzedniego slajdu. Tak przygotowana prezentacja będzie umożliwiała zarówno zakup produktu w sklepie internetowym (oznaczonym gestem „wkładamy” produkt do koszyka), jak i tradycyjne zakupy: prezentacja może być wyświetlana bezpośrednio w salonie sprzedaży. Znacznie ułatwi to klientom zapoznanie się z ofertą sklepu, umożliwi przejrzenie  produktów wyłącznie z wybranej kategorii (np. tylko spodnie), a jednocześnie w tym samym czasie możliwe będzie dokonanie zupełnie realnej przymiarki.

Usługa „See more interactive” posiada rozbudowany system raportowania według określonych kryteriów. Można więc generować podsumowania ilości wyświetleń wszystkich lub wg podziału na wiek czy płeć, zbadać, który slajd wzbudzał największe zainteresowanie, zastosować analizę wyświetleń dziennych, tygodniowych lub z wybranego przedziału czasowego.

Zaproponowane przez JBND Solutions Sp. Zo.o. rozwiązanie jest przyszłością salonów sprzedaży XXI wieku. Doskonale sprawdzi się w ekskluzywnych sklepach odzieżowych, salonach samochodowych, jubilerskich, wyposażenia wnętrz i wielu innych. Wdrożenie usługi See More Interactive doda nie tylko prestiżu salonowi, lecz również pozwoli na rozwinięcie wyższych standardów obsługi klienta oraz prezentacji oferty handlowej.

 

Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

DOTACJE NA INNOWACJE – INWESTUJEMY W WASZĄ PRZYSZŁOŚĆ