Jedną z branż, w której prowadzenie działań marketingowych podlega surowym ograniczeniom prawnym jest branża farmaceutyczna. Nie oznacza to jednak, że nie można ich z sukcesem realizować. Sodexo Benefits and Rewards Services ma w swojej ofercie platformę edukacyjno-komunikacyjną, która idealnie odpowiada na potrzeby firm farmaceutycznych.

W przeciwieństwie do innych branż, w farmacji nie można nagradzać za aktywną sprzedaż, dlatego w tym przypadku działania marketingowe wymagają innych rozwiązań, zgodnych z obostrzeniami prawnymi i etycznymi. Sodexo Benefits and Rewards Services proponuje platformę edukacyjno – komunikacyjną, która podnosi wiedzę farmaceutów oraz ułatwia bieżącą komunikację z aptekami poprzez przekazywanie informacji o ofertach specjalnych i bieżących promocjach. Narzędzie to spełnia wszystkie rygorystyczne normy prawne.

Nasze rozwiązanie dla farmacji jest odpowiedzią na potrzeby tej branży. Skonsultowaliśmy je z najlepszymi kancelariami w Polsce, aby mieć pewność, że dostarczane klientom narzędzie jest zgodne z obowiązującymi przepisami prawa – komentuje Małgorzata Roszak-Sygocka, Kierownik Produktu w Sodexo Benefits and Rewards Services.

Co przemawia za wprowadzeniem platformy edukacyjno-komunikacyjnej Sodexo? Podstawową korzyścią jest podniesienie wiedzy farmaceutów, a co za tym idzie, lepsza obsługa klientów. Wartością dodaną jest także poznanie zwyczajów zakupowych każdej apteki korzystającej z platformy oraz bieżąca aktualizacja danych o farmaceutach. Bazując na tych informacjach można skutecznie modyfikować każde przedsięwzięcie marketingowe tak, aby jak najlepiej realizowało cele danej firmy.

Platforma została stworzona z myślą o tych firmach farmaceutycznych, które doceniają stałą komunikację z aptekami i farmaceutami. Komunikacja ta daje możliwość m.in. dotarcia do aptek rzadziej wizytowanych przez przedstawicieli farmaceutycznych. Dzięki wykonaniu konkretnych zadań na platformie jak np. zdobywaniu wiedzy na konkretny temat, rozwiązywaniu quizów lub uczestniczeniu w dodatkowych aktywnościach – użytkownicy są premiowani nagrodami.

Sodexo oferuje pełne wsparcie w realizacji całego przedsięwzięcia – od kwestii podatkowo-prawnych, poprzez tworzenie mechanizmu i regulaminu platformy, aż po zaprogramowanie kalkulatora zwrotu z inwestycji. Dodatkowo, firma otrzymuje wsparcie i opiekę dedykowanego Program Managera od momentu ustalenia mechaniki do dnia zakończenia projektu – to on zajmie się komunikacją z uczestnikami platformy oraz administracją całego przedsięwzięcia włącznie z katalogiem nagród i ich logistyką.

Edukacyjno – komunikacyjna platforma oferowana przez Sodexo jest sprawdzonym i skutecznym rozwiązaniem, które w łatwy sposób pozwala firmom farmaceutycznym na optymalizację ich działań marketingowych.