Warszawa, 16 marca 2017 r.

Nowa oferta Sodexo usprawni sposób zarządzania podróżami i wydatkami służbowymi przez firmy.

Sodexo, światowy lider w dostarczaniu usług polepszających jakość życia, wydajność oraz samopoczucie pracowników, ogłosił połączenie swoich sił z dwiema innowacyjnymi spółkami – Xpenditure i iAlbatros. Celem tej fuzji jest stworzenie kompleksowej i przyjaznej dla użytkowników oferty zarządzania podróżami i wydatkami służbowymi w firmach.

Łącząc uzupełniające się atuty spółki iAlbatros, która specjalizuje się w obsłudze podróży
z Xpenditure, elektronicznym systemem zarządzania wydatkami, Sodexo chce zbudować mocną pozycję na rozwijającym się rynku podróży służbowych. Łatwe w użyciu mobilne platformy ulepszą monitorowanie przez firmy kosztów podróży oraz poprawią wygodę osób podróżujących służbowo. Dzięki obecności Sodexo na światowych rynkach, ta kompleksowa oferta będzie stopniowo udostępniana zarówno dużym korporacjom, jak i małym i średnim przedsiębiorstwom.

Denis Machuel, Dyrektor Generalny Benefits & Rewards Services, powiedział: „Dzisiaj bardziej niż kiedykolwiek nasi klienci szukają zintegrowanych rozwiązań, które pozwolą na zwiększenie wydajności pracowników i zapewnienie im wyższego poziomu satysfakcji. Xpenditure i iAlbatros właśnie to oferują – nieskomplikowane technologicznie, przyjazne dla użytkownika systemy dla osób podróżujących służbowo, podnoszące ich poziom satysfakcji z podróży. Rozpoczynamy współpracę z zespołami Xpenditure i iAlbatros, których wiedza i innowacyjny sposób myślenia pomogą wzmocnić naszą ofertę dla klienta. ”

Boris Bogaert, Dyrektor Generalny Xpenditure, powiedział: „Bardzo się cieszymy ze współpracy
z Sodexo. Dzięki niej mamy możliwość stania się globalnym graczem w tym segmencie rynku. Łączy nas wspólna wizja, że to pracownicy powinni zarządzać podróżami i wydatkami służbowymi.”

Moncef Khanfir, Dyrektor Generalny iAlbatros, powiedział: „Współpraca z Sodexo pomoże nam osiągnąć cel, jakim jest podniesienie poziomu satysfakcji z obsługi podróży służbowych w wielu firmach na całym świecie. Jesteśmy przygotowani do potencjału tego ważnego rynku.”

Xpenditure automatyzuje i ułatwia proces zarządzania wydatkami biznesowymi przedsiębiorstw. Aplikacja mobilna tej spółki zmienia przestarzały proces raportowania w zakresie wydatków, poprzez umożliwienie pracownikom wpisywania czy fotografowania rachunków i zarządzania nimi w dowolnym miejscu w czasie rzeczywistym. Automatyzacja wykluczająca stosowanie papieru, zwiększa efektywność pracowników i eliminuje ukryte koszty związane z obecnymi systemami.
Tysiące firm w 60 krajach zdobyło zaufanie Xpenditure, która pozwala pracownikom i pracodawcom oszczędzać czas i pieniądze. Firma ma swoją główną siedzibę w Belgii, a oddziały w Amsterdamie, Londynie, Nowym Jorku i Sao Paulo.

iAlbatros opracowała swą własną innowacyjną platformę do rezerwacji, a także bazę danych rezerwacji hotelowych dla ponad 300 000 hoteli na całym świecie, zapewniając przejrzystość procesu planowania podróży. Wraz z nowym, w pełni mobilnym narzędziem do rezerwacji, spółka wdrożyła najlepsze praktyki z popularnych stron internetowych zajmujących się rezerwacjami turystycznymi
z interfejsem stworzonym dla osób podróżujących służbowo. iAlbatros, z siedzibą w Polsce, działa na rynku światowym, mając swoje zespoły we Francji, Polsce, Włoszech i Hiszpanii.