Sokołów S.A. po raz kolejny wsparł Marcin Gortat Camp – akcję, której ideą jest promowanie aktywności fizycznej wśród dzieci i młodzieży. Tym razem lider branży mięsnej w Polsce patronował wyjątkowemu wydarzeniu, jakim był wyjazd zwycięzców wszystkich campów do Waszyngtonu na zaproszenie Marcina Gortata.

Firma Sokołów S.A. od lat aktywnie angażuje się w działania społeczne, a promocja zdrowego trybu życia jest jednym z jej priorytetów. Takie akcje są szczególnie istotne wśród dzieci i młodzieży – nadwaga i otyłość stały się bowiem w tej grupie ogromnym problemem, a statystyki pogarszają się z roku na rok.

 

W najnowszej odsłonie Marcin Gortat Camp, zwycięzcy campów organizowanych latem w Polsce, zostali zaproszeni przez Marcina Gortata do Waszyngtonu. Mieli tam okazję sprawdzić się na boisku ze swoimi rówieśnikami z USA.

 

Firma Sokołów S.A. była partnerem wydarzenia i towarzyszyła dzieciom podczas ich obecności w USA. Tradycyjnie już, wszyscy uczestnicy otrzymali od Sokołowa wysokiej jakości produkty, stanowiące doskonały składnik diety młodych sportowców.

 

Amerykański Gortat Camp był pierwszym tego typu wydarzeniem za oceanem. Stał się znakomitą okazją do wymiany doświadczeń, nauki koszykówki oraz wzajemnego poznawania kultur. Uczestnicy zgodnie podkreślali, że było to spełnieniem ich sportowych marzeń, a atmosfera była naprawdę wyjątkowa.

 

Dzięki temu wydarzeniu możemy pokazać tu również cząstkę naszej kultury – nasze relacje, lepsze jedzenie, lepsze smaki – mówi Marcin Gortat. – Gdyby nie nasi partnerzy, byłoby to niemożliwe. Mamy bardzo duże wsparcie finansowe i organizacyjne w Polsce. Dzięki firmie Sokołów, jesteśmy również w stanie zapewnić dzieciom smaczny i wartościowy posiłek.

 

Relację filmową z finałowego meczu Marcin Gortat Camp 2016 można obejrzeć na stronie www.youtube.com.