17 października to, jak co roku, wyjątkowy dzień dla wszystkich osób związanych ze sprzedażą bezpośrednią. Doroczne święto branży, w tej szóstej już edycji, obchodzone  jest  pod hasłem „Mój Czas. Mój Biznes.”. Istotą wydarzenia, które w tym roku odbywa się w wirtualnej rzeczywistości, jest pokazanie sprzedaży bezpośredniej z różnych perspektyw.

Sprzedaż bezpośrednia to szkoła przedsiębiorczości, droga ku samodzielności i niezależności.
Ilu konsultantów, tyle powodów, dla których kiedyś zaczęli. Wielu otwiera własny biznes,
aby uniezależnić się od pracodawcy i stać się samemu sobie szefem. To następnie oznacza możliwość realizowania swoich pomysłów, bez ograniczeń ze strony przełożonego. Sprzedaż bezpośrednia pozwala na zarządzanie własnym czasem, przy tym daje możliwość zarobienia dodatkowych pieniędzy.
Dla niektórych natomiast jest głównym źródłem dochodu.

VI Polski Dzień Sprzedaży Bezpośredniej został przeniesiony do wirtualnej rzeczywistości. Dlaczego? Sprzedaż bezpośrednia to branża, która umiejętnie łączy to, co tradycyjne, z tym, co nowoczesne. Rola mediów społecznościowych jest w tym przypadku wyjątkowa. To ukłon w stronę tych, którzy dzisiejszych czasów nie wyobrażają sobie bez internetowej przestrzeni.

Jesteśmy nowoczesną branżą, która nie tylko przystosowuje się do zastanej rzeczywistości, ale często wyznacza nowe szlaki. O work-life balance czy właśnie o mikroprzedsiębiorczości mówiliśmy zanim zaczęło to być modne. W ten wyjątkowy dzień dla wszystkich związanych ze sprzedażą bezpośrednią, chcemy jeszcze dobitniej podkreślić nasz wkład w rozwój przedsiębiorczości w Polsce. Stąd tegoroczne hasło „Mój Czas. Mój Biznes.”, które zostało zaprezentowane w merytorycznej dyskusji oraz udostępnianych materiałach edukacyjnych” – mówi Ewa Kudlińska-Pyrz, Przewodnicząca Zarządu PSSB, Dyrektor Generalny Mary Kay Polska.

Pamiętajmy, że nasz czas oznacza  ten moment w życiu, który chcemy wykorzystać lub rytm dnia, który sami planujemy i realizujemy. Nasz biznes to ewidentnie niezależność, możliwość rozwoju
i samorealizacji.

Partnerem Strategicznym tegorocznego VI Polskiego Dnia Sprzedaży Bezpośredniej jest firma Avon. Partnerami Głównymi firmy Amway, Herbalife, LR Health & Beauty Systems oraz Oriflame. Organizację dnia wsparły również firmy Vorwerk oraz Zepter. Wszystkim Partnerom serdecznie dziękujemy.

Więcej o działaniach związanych z VI Polskim Dniem Sprzedaży Bezpośredniej na stronie Polskiego Stowarzyszenia Sprzedaży Bezpośredniej.