Logo Sweed.pl“Przez żołądek do serca” – taka myśl przyświeca twórcom Sweed.pl, którzy dzięki słodyczom i przekąskom z całego świata planują zdobyć przychylność klientów. To zadanie niezwykle trudne, bo mimo tego, że rynek zakupów subskrypcyjnych w Polsce się rozwija, konsumenci nadal nieufnie podchodzą do tego rodzaju zakupów. Sweed.pl postara się to zmienić już w połowie listopada, kiedy to planowany jest jego start.

Twórcy sklepu – Bartłomiej Płatek oraz Radosław Owczarczyk – postanowili połączyć dwa zauważalne trendy – rozwijający się rynek sklepów subskrypcyjnych oraz rosnący popyt na zagraniczne słodycze. W ofercie sklepu, który wystartuje już w połowie listopada znajdą się słodycze i przekąski z najróżniejszych części globu.

Dzięki paczkom, które wysyłane będą raz w miesiącu, Sweed.pl chce przybliżyć polskim konsumentom smaki, którymi zajada się cały świat. Jak wspomina Bartłomiej Płatek “Polski rynek słodyczy jest nudny, a konsumenci mają ograniczony dostęp do produktów. Chcemy to zmienić i dać ludziom szansę poznania przekąsek, o których istnieniu nie mieli pojęcia”. Twórcy postawili na bazę produktów, w której jest już ponad 1500 pozycji m.in. z USA, Wielkiej Brytanii, czy Tajlandii. Jest ona stale rozwijana po to, by żaden z produktów nigdy nie trafił do klientów dwukrotnie.

Jeszcze do niedawna, konsumenci wybierać mogli głównie spośród sklepów oferujących kosmetyki dla kobiet i mężczyzn. Kwestią czasu było pojawienie się oferty skierowanej nie tylko do osób dbających o urodę. W chwili obecnej na polskim rynku działa już kilkanaście sklepów subskrypcyjnych, a ich oferta staje się coraz bardziej zróżnicowana.